Jongens leuker als ze bezet zijn.

Ja! Het ‘‘onbereikbare’’ is altijd spannender :stuck_out_tongue:.

Inderdaad!

ik ben zeker zo’n meisje wat erop kickt als een jongen al bezet is…
zoals een vriend van me, hij was altijd al leuk enzo maar nou hij een vriendin heeft wil ik hem ook!
heel frustrerend :stuck_out_tongue:

Ik vind het zelf niet perse zo. Maar ik had wel eens dat een jongen die als heel lang een hele knappe vriendin had en dat die toen met mij ging flirten toen was ik wel “vereerd” ofzo x’]. Maar ik vond hem daardoor niet interessanter (heb ook afstand van hem genomen omdat die een vriendin had en ik voelde me echt lullig). Ik val echt op een jongen om de jongen niet omdat die een vriendin heeft.

Haha ja, jongens zijn altijd leuker als ze onbereikbaar zijn. En als ze dan bereikbaar worden, zijn ze niet leuk meer.

i totally agreee ;d

Ik denk wel dat dat klopt.
Ik ben al meer dan 3 jaar samen met m’n vriend, maar hij wordt al 1,5 jaar (met tussenpozen, dat wel) lastig gevallen door een meisje dat helemaal gek van hem is, terwijl ze zelf ook een vriend heeft.
Hem smsjes sturen enzo dat ze zou willen dat er wat gebeurd tussen hen enzo.
Bah
Persoonlijk zou ik zelf afhaken op iemand die al een vriendin heeft, relaties moet je niet kapot willen maken door zoiets.

Ze worden er niet leuker van, maar ze vallen je misschien wel eerder (op die manier) op. Omdat je jezelf in zijn vriendin kan gaan verplaatsen.
Zelf gelukkig nooit last van gehad. :slightly_smiling_face:

Wat ik wel soms heb, is dat ik veel gemakkelijker praat en lach met jongens die een vriendin hebben. Omdat je dan weet dat ze je niet leuk kunnen (gaan) vinden. Haha, klinkt een beetje raar. Maar dan ontbreekt die ‘bedreigingende factor’, die eigenlijk natuurlijk gewoon een superleuke factor is. X’]

haha idd, zo wou ik het zeggen

I agree. :slightly_smiling_face: