Jongens leuker als ze bezet zijn.

Soms heb ik het idee dat meiden meer gaan voor jongens die al ‘bezet’ zijn.
Valt jou dat ook wel eens op?

Geen idee. Ik weet wel dat een man aantrekkelijker is met een lachende vrouw naast m :3

jaaaa dat is wel zo, maar dat schijnt andersom ook zo te werken!
wat je niet kan krijgen *onbereikbaar* is altijd ‘lekkerder’ net zoals het gras van de buren;)

ik heb de slechte gewoonte om altijd verliefd te worden op jongens die al bezet zijn. frustrerend.

Nou valt mij niet op hoor.
Ik ben zelf nog nooit gek op iemand geweest die een vriendinnetje had. Wel een goeie vriendin van mij eigenlijk, die was gewoon obsessed van die jongen, die had wel 1 jaar lopen wachten totdat het uit was. Joh zoek lekker iemand anders! (die wel single is)

ik zou het niet weten, :slightly_smiling_face:

de einige jongen waarop ik ooit echt zo verliefd ben geweest had ook een vriendin…
en ik weet niet… het idee dat je niet perse iest met hem hoeft te hebben help misschien wel. je kan gewoon verliefd zijn zonder iest te verwacht…

ps… het is nu uit tussen hij en zijn vriendin en opeens praat ik weer met hem…(aaa)

Vaak is het bij meiden zo dat als hij al iemand heeft (en het is al een knap meisje) dat hij jou boven haar verkiest jij je specialer voelt. Dat je beter bent dan haar. Vandaar dacht ik … :stuck_out_tongue:

Haha ja naja dat kan wel kloppen. Dat is een dikke boost aan je ego natuurlijk!

misschien wel ja
ik vond het ook wel spannend toen een jongen mij helemaal geweldig vond enzo, maar hij had nog een vriendin
alleen voelde ik me zo schuldig toen ik met hem zoende
daarna heb ik hem ook een hele tijd niet meer gezien
hij had het trouwens wel uitgemaakt met z’n vriendin voor mij
maar ik moest hem toch maar niet, omdat ik dan al wist dat hij vreemd zou gaan…

maar nu heb ik al bijna 10 maanden een vriend
en hij was niet bezet toen ik op hem verliefd werd
en de jongen waar ik verliefd op was voor m’n vriend ook niet
maar toch jongens die bezet zijn zijn spannender ofzo haha

Kan me wel iets bij voorstellen dat een jongen leuker is als hij al door een ander meisje is ‘goedgekeurd’ zeg maar. Dan weet je eigenlijk zeker dat hij leuk is en ga je hem ook leuker vinden.

Ik sou persoonlijk egt niet snel vallen op een jongen die al bezet is maar kan wel dat ik verliefd word op hem en dat hij gewoon met een ander meisje neemt en in so’n geval kan ik me niet voorstellen dat je dan een jongen daardoor leuker gaat vinden ,Ik sou het eerder kut vinden segmaar maar het is wél leuk als hij dan een vriendin heeft en hij jou dan boven haar verkiest,naja solang jij er maar niet zelf voor hebt gezorgd dat het uitging door met hem te gaan rotzooien ofso^^behalve dan natuurlijk als het de schuld is van je charmes en dat hij dan in ging zien dat jij eigenlijk leuker bent,

[i]geniaal, echt waar. als hij met iemand daar staat te knuffelen, ga je je volgens mij indenken dat jij dat wilt zijn.

omg. wat is ie knap. (A)[/i]

ja daar heb ik wel eens last van…

Ik weet niet… xD

dikke vette JA

De enigste jongen waar ik echt iets voor gevoelde heb/ voel had ook een vriendin, maar ik heb rustig gewacht tot het uit was. Niet tegen hem gezegd dat ik hem leuk vond toen het nog aan was met zn vreindin. en tsja… Nja kijk maar naar het berichtje onder dit bericht. Ik heb nu al bijna 8 maanden iets met hem (A) :smiling_face_with_three_hearts:

geen last van gehad… alleen mijn vriend was toen wel met een meisje geweest die hem leuk vond maar hij vond mij veel leuker want ik heb nu 2 jaar een relatie met hem…
maar als hij een relatie met haar zou hebben zou ik hem uit mn hoofd gezet hebben, ik zou er ook niet aan moeten denken dat een ander meisje mn vriend af pakt!

Ehm ja,
Hij liep zeg maar eerst met mij te flirten en een week later had hij verkering met een ander meisje.
Nou, Dat vond ik dus tótáál niet leuk xD, maar ik was nog wel verliefd op hem.
Ik heb ook netjes gewacht tot het uit was.
Alleen toen hij het net uit had met dat meisje vroeg iemand anders hem al, en toen zei die nee :aa
En 2 dagen daarna vroeg ik hem en hij zei ja :'D
En nu heb ik al bijna 7 maanden met hem (LL)
Alleen, als we ruzie hebben, en hij heeft me niet in zijn msn naam bijvoorbeeld, dan word hij meteen weer gevraagd, dus dat is soms best wel lastig XD

Het kan ook toeval zijn, je kan er ook gewoon op vallen.
Maar sommige meiden kicken er idd wel op volgensmij.
Ligt ook aan het type persoon…
xoxo