Jongens leren kennen

Heeyy allemaal

Ik heb ff een vraagje, want ik wil heel graag meer jongens leren kennen en ik hoor heel vaak van mensen verhalen over die jongen en die en die enzo,terwijl die niet in onze klas zitten nu heb ik ook niet veel vrienden dus ken ik ook niet zoveel jongen via via maar hoe kan ik nou meer jongens ontmoeten?

Uitgaan, sport, werk?

Ik heb daar ook al aan gedacht maar ik dans al veel en ik wil wel uitgaan maar ik heb geen vriendinnen om mee uit te gaan. Ik heb er ook maar 2 en die zijn niet zo van het uitgaan Verder wil ik wel een baantje zoeken als ik mijn ouders kan overhalen. Maar moet ik kijken waar. Heeft iemand nog andere tips?

Tinder?

:hammer:

precies hetzelfde, ik zou ook zo graag een keer uit willen gaan en misschien een leuke jongen tegen willen komen, maar mijn vriendinnen zijn ook niet van het uitgaan, helaas

uhm kweni,fuiven fz of bij tegenkomen

op tinder kom je wel aan de praat met veel jongens

Ik keek voor een lange tijd de pagina waar je kunt krijgen om de jongens te leren kennen. Ik heb me geregistreerd op dating-jongeren.nl. Ik ontmoet nieuwe mensen en ik schrijf met een paar jongens.
ik adviseer ook tinder :sunglasses:

Ik woon in een klein dorpje, de jongens hier zijn niet echt lang, ikzelf ben rond de 182cm dat ik via Instagram af en toe nieuwe mensen leer kennen die ik wel interessant vind
Sindskort heb ik ook Tinder, maar daar zijn de jongens erg oversekst :hammer: