Jongens& late reactie

Hebben jullie dat ook wel eens ofzo dat een jongen die je wel mag/leuk vind. Heel laat antwoord als je op msn bent ofzo maar dan antwoord je kei snel terug dan zit je te wachten op z’n antwoord ik word daar echt gek van. Heeft iemand een idee waarom ze zo laat antwoorden en als wij laat antwoorden worden ze helemaal niet gek ofzo. ik hoor dat wel eens vaker dat het overkomt.

Jongens zijn vaak ook met andere dingen bezig op de computer, dat is wat mn vrienden altijd zeggen. Zijn ze aan het gamen enzo. Mannen kunnen niet, zoals vrouwen, meerdere dingen tegelijk doen he. Wat is het toch heerlijk om een vrouw te zijn;p.

Aah dat is zooooo irritant kan ik dus écht niet tegen maar meestal zijn ze aan het gamen dan, mijn vriend in ieder geval wel,

Antwoordt net zo langzaam terug en doe gewoon heel rustig, wordt het vanzelf leuker :].

haha ja dat probeer ik ook maar lukt mij echt niet xD

Dat heb ik nou ook altijd!

&ihatethat

Dat heb ik ook! En dat is zo irritant, dan ga ik me afvragen waarom hij zo langzaam terug praat en dan denk ik dat hij met andere meisjes enzo praat, echt erg haha, terwijl ze meestal gewoon tv aan het kijken zijn of gamen ><

Heb ik op dit moment ook : p
Ik vraag me dan echt waar ze allemaal mee bezig zijn terwijl ik op zijn smsje zit te wachte

Edit: heb het even opgezocht uit het Boyspanel 25:

Soms zeggen jongens bijna niks op MSN en zijn ze kortaf in MSN gesprekken. Moeten we dit persoonlijk opvatten?

Raoul (18)
Vat het vooral NIET persoonlijk op! Dat is volgens mij juist het probleem, meisjes zeggen altijd: ‘‘Jongens kunnen maar 1 ding tegelijk’.’ Nou jongens kunnen juist meerdere dingen tegelijk wanneer ze aan het computeren zijn, maar verdelen dan soms de aandacht verkeerd.

Jan (18)
Ik weet niet zo goed wat ik hier moet zeggen. Ik weet van mezelf dat ik ook kortaf ben op MSN en heb daardoor wel eens een paar online ‘gevechten’ gehad. Met gevechten bedoel ik dan ook meiden die tegen me beginnen te schreeuwen dat ik sneller antwoord moet geven ;-). Ik heb het niet zo op MSN, en om redenen als ‘je bent kortaf en gemeen’ heb ik dan ook besloten om het niet meer te gebruiken. Jongens en mannen van alle leeftijden zijn van nature niet echt attent. We proberen jullie allemaal op elk front gelukkig te houden maar zo nu en dan laten we wat schieten. Neem dit soort kleine dingetjes dan ook niet persoonlijk op. MSN is niet echt praten. Ga dan voor belangrijke gesprekken naar hem toe of bel hem op. Dan voorkom je ook meteen dat hij niet terugpraat, dat zou namelijk wel heel gemeen zijn als je tegenover hem staat!

Etien (15)
Het klopt dat jongens vaak kortaf zijn en bijna niets in MSN gesprekken zeggen. Jongens zijn gewoon vaak met meerdere dingen bezig dan alleen met praten op MSN, zoals muziek luisteren, met andere mensen praten, etc. Ze hebben niet altijd zin om uitgebreid te praten, maar als een jongen altijd kortaf is is het wel vreemd. Dan lijkt het net alsof hij niet in je geïnteresseerd is, houdt het dan in de gaten!

Rolf (27)
Sorry, ik gebruik MSN eigenlijk nooit. Wel mail en sms, ik zeg alleen wat noodzakelijk is. Absoluut niet lullig bedoeld, maar ik gebruik die dingen gewoon om wat af te spreken, locatie door te geven of even wat te checken. Praten doe ik liever in het echt; dus geen enorme “gesprekken” via de digitale kanalen. Dus niet persoonlijk opvatten; is meestal de stijl van communiceren.

En die tip die al is gegeven is goed: reageer niet gelijk al maar wacht eventjes. Dan is het voor hem ook ‘spannend’

zo lang bericht haha

ja dna maak ik me zorgen vooral met andere meisjes praten:$

mijn vriend heeft dat dus ook altijd, maar dat komt dus omdat hij het gewoon niet ziet dat er vanonder iets ‘oranje’ staat te knipperen en daarom niks zegt.

(als ik het oranje lichtje zie knipperen word ik er gewoon met mn ogen naar toe getrokken? ben ik hier de enige in of hebben meer mensen dit? haha)

Haha heb ik ook hoor Tjitz, als dat oranje kinpperd dan sta ik gelijk scherp xD, soms teleurstelling van :O… het is die maar … xD

En is gewoon een grote ergenis maar jongens kunnen er niks aan doen. Net als ze vaak niet zien dat je naar de kapper bent geweest en nieuw haar kleur heb. Sorry meiden maar ze zien het vaak genoeg niet xD…

Haha idd, ik móet gewoon kijken wat diegene gezegd heeft xD

Maar ontopic, het is vast niet persoonlijk, of het is gewoon niet zo’n msner :stuck_out_tongue:

know what ya mean

know what ya mean

haha idd! niets persoonlijks! (:

Ben ik de enige die denkt dat dit ‘geen interesse’ betekent? Mijn crush reageerde nooit of erg laat (en hij vond mij niet leuk) maar mijn huidige vriend reageerde zelfs binnen enkele seconden!

Nouja het kan wel natuurlijk.
Ik praatte eerst best wel veel met een jongen die mij leuk vond en hij reageerde ook heel snel altijd…
Een vriend van me reageert ook altijd heel snel.
Verder praat ik niet zo veel met jongens op msn, maar als ze je echt leuk vinden dan denk ik eigenlijk ook wel dat ze snel zouden reageren omdat ze graag met je willen praten.

Dat heb ik ook met mijn vriendje, als ik hem sms. Maar ben eraan gewend geraakt XD msnen doe ik niet met hem want dan krijgen we bijna altijd ruzie, omdat ik op msn niet altijd gelijk reageer. Dus ik moet gelijk reageren, maar hij mag er een tijdje overdoen lol :’)