jongens kinderachtig

Hee meiden,

Ik zit in 3vwo en ligt het aan mij of zijn echt alle jongens van die leeftijd kinderachtig.
Ze maken allemaal van die flauwe opmerkingen enzo, en dat trek ik me wel aan, terwijl hun het waarschijnnlijk een minuut later weer zijn vergeten.
hebben jullie tips om me dit soort opmerkingen die nergens opslaan me niet te laten raken?
x

Nee, niet alle jongens zijn kinderachtig. Misschien die in jouw omgeving weer net wel, maar er zijn ook genoeg leuke jongens.

Zoals je zelf al zegt, zij zijn die opmerkingen na een minuut vergeten. De kans is klein dat zij er ook maar iets van menen, en ze maken alleen die opmerkingen om op te vallen en stoer te doen. Laat je niet onzeker maken door een stelletje puberende jochies, dat zijn ze niet waard.

Hormonaal opgefokte pubers. Maar nee ze zijn niet allemaal zo.

Ik zit ook op 3VWO en ze zijn allemaal echt inderdaad zo kinderachtig zeg. Ze proberen gewoon inderdaad stoer te doen en weten dus echt totaal niet dat het je misschien wel kan raken. En anders maak je ze een keer gewoon heel erg duidelijk dat ze eens normaal moeten doen tegen je.

In de derde hebben de jongens de meest klote leeftijd, dan willen ze stoer doen en laten zien dat ze de beste zijn in hun vriendengroep. Het is dan ook alleen omdat ze stoer willen zijn dus trek je er niets van aan! Er zijn ook wel een paar jongens die normaal kunnen doen op die leeftijd :wink:

Ik zit nu net in 4 VWO en ik moet je teleurstellen… ik heb er nog steeds een paar van in mijn klas, je kan met ze lachen hoor, maar af en toe is het zoooooo irritant.
Het ligt dus niet aan jou…

Die opmerkingen moet je gewoon negeren, of gewoon zo’n opmerking terugmaken. Maar niet geirriteerd reageren of laten merken dat het je echt iets doet, dat vinden ze des te leuker en gaan ze alleen maar door, gewoon terug doen… bij mij werkt het :wink:

Same here :bored:

Ooh my god ik heb precies hetzelfde… Echt soms denk ik dat ze nog in de brugklas zitten. Gym3 & ze kunnen niet normaal doen -.-

Ik zit in 4 vwo en inderdaad, de meeste zijn zooo kinderachtig. Gelukkig zitten er ook jongens tussen die wel leuk zijn, maar dat zijn er ongeveer 6 uit alle 4 vwo klassen. Dat zijn dus maar 6 van de 45 jongens ongeveer :dry:

Bij die flauwe opmerkingen zeg ik meestal gewoon dingen zoals ‘HA-HA :dry:’

zit zelf ook 3e van t vwo, en ja … bij mij ook iedereen kinderachtig & irritant. maar kijk, je moet gewoon als je iemand dan net wel ff iets meer wil leren kennen gaan appen etc dan zijn ze veeeeeel normaler & hebben ze geen vrienden waarmee ze je kunnen irriteren! :sunglasses: