jongens kijk alleen naar de borsten

dit onderwerp is verwijderd.

Waarom maak je nog een topic als ik vragen mag? In je vorige topic vertelde je dit ook al half.

Je had toch aan iedereen verteld dat je al ongesteld bent

1 maak geen bikinifoto’s van jezelf
2 maak je niet druk, jongens zijn dom.

dit vind ik heel iets anders. dit is misschien iets waar meer meiden last van hebben en hier graag over willen praten

Maar ik zal ook even een reactie plaatsen waar je wat aan hebt. Je bent 15, nog niet ongesteld, dus je hebt nog kans dat je borsten gaan groeien. Maar niet iedereen heeft grote borsten en dat moet je accepteren. Als je het echt vervelend vind, kun je altijd push-up BH’s kopen. :slightly_smiling_face:

dit gaat over mijn moeder, sorry iedereen klinkt beetje veel

Voortaan mogen je borstproblemen in dit topic!

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/borsten-topic-122562.3775.html

[s]http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/borsten-topic-122562.0.html

Hier kun je praten over je borsten[/s]

^Dat

Anyways, mocht dit serieus zijn: probeer je er minder van aan te trekken, het zijn maar vetbulten. Ik heb 70A/AA en dat lijkt echt niets door mijn smalle omtrek, maar idc, grote borsten lijken me alleen maar onhandig. Plus ze groeien vast nog wel een tijdje.

hahaha dankjewel, jaa dat is waar. Ik baal er gewoon van dat zelfs mijn vrienden daarop oordelen.

Wat. Ik volg jou niet

Ze heeft gelijk. Het komt wel.

Haar moeder zei dat als ze ongesteld wordt dat ze dan wel borsten zal krijgen. Begrijpend lezen, zo moeilijk is het niet.

Oh zoo

Maar goed, slotje? :slightly_smiling_face:

oh het is weer zover, die foto wordt nu al voor de zoveelste keer gestuurd.
het is al twee weken later

Sorry, maar je gaat echt met zwakzinnigen om als ik lees wat voor opmerkingen ze maken. :’) Hoe oud zijn ze? 12?

Gewoon niet op reageren want dan blijft het leuk.
Denk erom dat dit maar jongetjes zijn, mannen doen dit niet.

Een erg generaliserende topic titel.

En problemen om niks, sorry het zijn maar tieten. Verder snap ik je combinatie van titel + probleem niet. Tenzij je bedoelt dat je borsten wilt omdat je dan aandacht krijgt van jongens. Zo ja, vind ik dat best triest.
Er is meer in het leven dan aandacht van jongens en uiterlijk.
Als je met trieste mensen omgaat die alleen geven om je cupmaat, zou ik met andere mensen omgaan.