Jongens kamer.

Ik wil later binnenhuisarchitect worden en nou gaan we verhuizen en mag ik de kamer van mijn broertjes inrichten. maar hoe? xD
Ik heb wel een paar ideeën enzo. Voor mijn broertje van 8: zo’n heel groot nike teken op de muur. en voor mijn broertje van 5: blauw met grijze verticale strepen. weet iemand nog verder iets? xD
Tnx dann.

& JAAAAA ik weet nu wel dat ik het zelf moet verzinnen omdat IK binnenhuisarchitect wil worden. Maar als dat het enige is wat er in je op komt zeg dan maar niks.
Ik vraag alleen maar op tips.

JIJ wilt binnenhuisarchitect worden.

En nu vraag je ons “weet iemand nog iets ?”

Niet heel erg logisch. Wel heb ik een tip veel woon magazines doorbladeren en winkels in gaan voor inspiratie.

Waarom vraag je niet wat je broertjes leuk zouden vinden?

Ik zou beginnen met te vragen aan je broertjes wat ze leuk lijkt, en dan dat op papier proberen uit te werken… er een beetje bijzetten wat alles inhoudt etc, en dan aan je broertjes laten zien of ze dat wat lijkt.
Zo niet, dan maak je wat anders… Zo ja, nou dat is altijd mooi meegenomen :stuck_out_tongue:
Niet erg logisch dat je dit hier vraagt trouwens, als je binnenhuis-architect bent later dan kun je ook niet zomaar op een forum vragen of ze nog ideetjes hebbem.
Moet je zelf wel een beetje creatief voor zijn.

Jaa, ik wil binnenhuisarchitect worden. Maar ben het nog niet.

Ja daar draait het tenslotte om. Als je dat niet in je hebt, vraag ik me af of je wel geschikt bent hiervoor.

ik vind het ook wel een beetje gek.
en een nike teken vindt ik een beetje… tja… niet zo. vraag wat je broertjes leuk vinden, welke kleuren enzo. en dan bekijk je tijdschriften en folders en kijk je in wat voor soort stijl je het wilt doen

Als jij zo nodig de architect wilt spelen moet je dat helemaal zelf weten he :wink:

nike teken. een jongetje van 8 met een nike teken op zn muur.

aha

Alsof wij weten wat de smaak is van je broertjes.

Idd, JIJ bent hier toch degene die binnenhuisarchitect wilt worden?
Voor binnenhuisarchitect moet je wel een beetje creativiteit hebben… En hoe moet ik nou weten wat jou broertjes leuk vinden? Vraag het aan ze, maak lijstjes zodat het overzichtelijk wordt, maak een moodboard per kamer ofzoo, denk ook aan de groottes van de kamers (kleuren enzoo, klein=niet te donker, enz.) En iets timeless is misschien ook wle handig, dus niet dat je broertjes na een half jaar al zeggen: “ik vind het niet leuheuk meeheer…”

Succes.

wat een aardige reacties zeg! mijn broertje heeft een paar schilderijen aan elkaar met vissen en waterplanten erin, maar hij is 8 en helemaal into vissen.

Bedankt allemaal. voor NIKS. :nauseated_face:

Je zou blauwe ruitjes kunnen toepassen in het dekbed, de gordijnen enz.
Een Nike teken op de muur is ook wel een leuk idee, je zou eventueel ook Nike posters kunnen ophangen, Succes!

Kijk anders ook even op mijn website www.room-styling.nl
Een website voor meisjeskamers, maarja, misschien heb je er wat aan :wink:

Woow, mooie site!

Dankjewel :slightly_smiling_face:
Op www.insidesign.nl staan trouwens ook goede voorbeelden van jongenskamers en moodboards :wink:

Hoezo? Als jij op dit gebied een opleiding wil volgen, en je hebt zelf geen ideeën, dat hoeven ze je niet op die school(hoogst waarschijnlijk is dit een opleiding op een kunstacademie, en daar zijn ze behoorlijk streng op dit gebied.)
Ik geef toe dat we het allemaal nogal ongenuanceerd overbrengen, maar als je een goede start wilt maken zul je echt zelf met ideeën moeten komen.

Hálloooo, je kan zulke reacties toch verwachten. Het is niet allemaal blij en aardig (:. Boeiend.

dat nike teken vind ik niks eerlijk gezegd. vraag eens aan je broertjes wat ze leuk vinden.

Ik zou dat nike teken niet doen want ik denk dat je dat na een tijdje ook zat word XD ik zou ook graag binnenhuisarchitect worden trouwens :stuck_out_tongue: (of iets helemaal anders want ik wil zoveel worden XD)
ik zou voor een niet te felle kleur gaan want als slaapkamer moet je er ook tot rust kunnen komen…en om te studeren enzo XD ik zou iets met licht doen lampjes ofzo in de vorm van zijn naam x] wat er ook leuk lijkt is van die ronde vormen zo aan je muur en er dan koéle knuffels inzetten is leuk voor boven hun bed! maar ik zou ook vooral aan later denken enzo… :slightly_smiling_face: x
hopelijk heb je er iets aan :stuck_out_tongue: en als ik nog iets weet ga ik het zeggen