Jongens Jongens Jongens..

Hi ladies,

ik zit in een dilemma, ik ben nu 16
maar ik vind een jongen leuk van 20. hij vind mij ook leuk
al een aantal keer afgesproken en gezoend

alleen vraag ik me af of dat het wel kan?
want eigenlijk vind hij mij nú nog net iets te jong… 16 en 20 klinkt erger dan 18 en 22 zeg maar.
we hebben ook vrienden die zeggen dat we het later maar moeten proberen omdat het van mijn kant niet serieus kan zijn voor langere tijd.
en ik ken mezelf en misschien vind ik hem dan over een tijdje ook niet meer leuk omdat ik een andere jongen heb leren kennen ofzoiets.

iig, wat ik wil vragen
heeft er iemand ervaring met een ouder vriendje en of het wel of niet kan blabla

Ik vind dat het wel kan, ik heb nu zelf ook bijna wat met een jongen van 19 en ik ben 15. Verschil is dus even groot…

mijn vriend en ik schelen 9 jaar.
ik vind het best kunnen, mits je er goed over hebt gepraat met elkaar.

ik was 16 toen ik kreeg met mn vriend van 21. Het is toch 1,5 jaar aangeweest. Dus, trek je neits aan van wat andere vinden, het gaat om jullie. En volg je gevoel. Miss is het indd over een poosje over omdat je iemand anders leuk vindt, maar dat ‘risico’ heb je altijd, ook over 2 jaar. Als het voor nu goed voelt, geniet er lekker van!

Alles kan, als je maar wilt.

tuurlijk kan dat.
een vriendin van mij die 15 is, heeft met iemand van 20. En niemand maakt er een probleem van ofzo, iedereen vind hun heel schattig en lief samen. dusja… waarom niet?:stuck_out_tongue:

[fgcolor=#DE5C31]Er zijn maar twee mensen die weten of het kan, en dat zijn jullie!
Als het bij jullie klikt en het goed voelt, laat je dan niet tegenhouden door een paar jaartjes.[/fgcolor]

mijn vriend is ook bijna 3 jaar ouder, wel niet zoveel verschil als bij jou
ik was net 15 toen we iets kregen en hij al een tijd 17
en het gaat al 1,5 jaar goed

maar als je van jezelf weet dat je niet serieus bent zou ik ook niet aan een relatie beginnen, doe je hem alleen maar pijn mee

Ik vind dat het wel kan hoor (:

ik heb zelf nooit een relatie met een zoveel oudere jongen gehad, omdat ik weet dat ik daar zelf gewoon niet klaar voor ben. jij geeft zelf ook al aan, dat je verwacht snel een andere leuke jongen tegen te komen. dan is het nu dus een kwestie of je die jongen van 20 leuk genoeg vindt om alle andere jongens die eventueel op je pad komen, aan de kant te zetten. een keuze die je dus zelf moet maken. succes!

haha, ik had 16 en 23, maar ik was al redelijk volwassen toen dus ik vond dat het kon. maar dit is echt persoonlijk meis, dit kun je niet aan anderen vragen.

Over het algemeen zullen degenen die het nog nooit hebben gehad zullen zeggen dat het niet kan en degenen die het wel hebben gehad zeggen dat het wel kan.

als jij echte gevoelens voor die jongen hebt en hij voor jou, waarom niet?

(moet je de film ‘The Reader’ kijken, dan vind je het leeftijdsverschil allemaal wel meevallen, haha)

bedankt voor de adviezen dames,
afgelopen zaterdag ben ik met hem (en andere vrienden van ons) uitgeweest.
we hebben weer gezoend en nu zijn we diehard aan het smsen en in de kerst vakantie gaan we iets afspreken…

ik heb het gevoel dat het nu wel écht iets gaat worden!

Leuk! Het verschil is trouwens niet zo groot hoor, als je het mij vraagt…

16 en 20 is niet een groot verschil
Ik was 16 toen ik met een jongen van 19 kreeg ;3

Om jullie op de hoogte te houden:

We hebben iets (-:
dus ik ben helemaal happy!

leuk voor je :slightly_smiling_face:
hopen dat het standhoudt, vast wel als jullie er alletwee genoeg energie in steken. =)