Jongens issue

Hee ladies!

Ik heb een heel gecompliceerd probleempje: deze jongen die ik wel zag zitten, zag mij ook wel zitten, en we hadden binnen een paar weken een fijne band - vriendschappelijk, maar wel met een hoop geflirt, dagelijks gesms, gefacetime etc. Het probleem is dat hij niets met mij wil vanwege zijn geloof, hoewel die het wel zou willen… Verder wil die zich ook focussen op andere dingen en wil in het algemeen geen relatie of een fling met iemand. Hier hadden we het een aantal keer over gehad, maar het flirten ging door en ik vond zijn aandacht fijn. Het kon me niet schelen dat het nooit iets zou worden, de band die wij hadden beviel me prima.

Nu werd het allemaal heel onduidelijk, omdat hij me vaak toch wel valse hoop gaf door zijn gedrag en er kwam een hoop drama uit voort. Uiteindelijk heeft ie besloten maar te stoppen met al dat geflirt, om me zo niet aan het lijntje te houden. Ik zei dat ik bang was dat ie afstandelijk zou doen, maar hij beloofde te proberen dat niet te doen en tegelijkertijd niet te flirten.

Sindsdien praten we nog wel dagelijks (meestal smst hij eerst), maar toch voelt het alsof onze fijne band kapot is. Ik wil het graag weer fijn hebben met hem, maar ik weet niet hoe ik het weer helemaal gemakkelijk kan maken tussen ons. Iemand tips?!

Als hij niet voor jou kiest vindt die jou echt niet geweldig leuk, lijkt me zo.
Toen jullie in begin zo’n goede band hadden kwam er drama van, dus als je weer zo’n band krijgt komt er weer drama. Misschien beseft hij zich dit wel of focust zich op andere dingen en is de band nu daarom anders.

Dat denk ik.
Ik heb ook veel buitenlanders in de klas en die geven aan dat ze geen vriend(in) mee naar huis mogen nemen vanwege hun geloof of omdat de ouders gewoon heel streng zijn.
Maar volgens mij vindt hij je wel leuk, alleen ziet hij in dat het niet gaat. Dit doet me denken aan romeo en juliet