Jongens in vrouwen kleding

Ik ben een jongen 18, en ik vind het leuk om vrouwen kleding te dragen, jurkjes, rokjes en bh’s/bikini’s en ik vraag me af wat jullie ervan vinden? En of het raar is?

Hee,

Nee ik vind dat juist niet raar! maar juist super leuk dat je er eerlijk over bent! Zou je misschien een vrouw willen zijn? of alleen gewoon vrouwen kleding dragen?
In eerdergeval wat wij ervan vinden boeit niet, doe gewoon aan waar jij je fijn en prettig in voelt!

Suc6 en blijf jezelf,

kuzziesss Junee :purple_heart:

2 likes

Eigenlijk is het raar dat een vrouw in een broek tegenwoordig normaal is, maar een man in een jurk niet. Vroeger waren vrouwen in broeken ook niet normaal, maar na heel lang werd het geaccepteerd. Ik denk dat er in de toekomst ook wel meer mannen zullen zijn die vrouwelijke kleding dragen. Tegenwoordig is het misschien nog eng en onbekend voor sommigen.

Uiteindelijk is het toch maar een stuk stof, waaraan onze cultuur een gender op heeft geplakt. Andere culturen hebben er ook weer een andere kijk op. Als jij het wil dragen, hou ik je niet tegen!

2 likes

Ik ben gewoon blij met m’n lichaam en voel me er ook goed in enzo, mr als ik vrouwen kleding aan heb wil ik eigenlijk wel borsten. Ik probeer de vorm van borsten te creëren, mr dat is best lastig

1 like

Thx​:grin::smiling_face_with_three_hearts:

Aaahhh maar dat is toch helemaal prima?? Ik vind het leuk dat je jezelf durft te zijn en zoals @Sandeenni al zei vrouwen mogen toch ook nu gewoon in broeken lopen? dan mogen mannen ook in jurken vind ik dan.

Blijf lekker jezelf want dan ben je al gek en leuk genoeg
ciaooo

Dankje🥰

1 like

Ik zou het best raar en bijzonder vinden als ik het zie, omdat ik niet vaak mannen in vrouwenkleding zie en het me opvalt. Maar of ik (een vreemde op het internet) het raar vind of niet zou niet uit moeten maken als het dragen van vrouwenkleding jou een gelukkiger mens maakt :).

1 like

Dat snap ik,. Maar ik vraag me dat gewoon af, en de reacties helpen mij

1 like

hee

ik vindt het nooit erg als jongens meisjes kleren dragen doe gewoon wat goed voelt en wees jezelf.

2 likes

Het is wel raar, omdat het in onze cultuur niet gebruikelijk is dat je als jongen vrouwenkleding draagt. MAAR, als je het leuk en fijn vind, waarom zou je het niet doen? Gewoon doen!

Als je het privé doet, is er niks aan de hand. Geniet er gewoon van. Hou er wel rekening mee dat je opmerkingen kunt krijgen of erger als je op straat ook vrouwenkleding draagt. Veel mensen zijn bekrompen en onzeker, dat moeten ze afreageren op anderen. Ik zou dus voorzichtig zijn met het dragen in het openbaar.

Persoonlijk vind ik jongens in vrouwenkleding super cute. :smiling_face_with_three_hearts:

Misschien vind je deze website nog handig. https://www.genderbread.org/

1 like

Dankje​:grin::smiling_face_with_three_hearts: