Jongens in Blanes

Hi,

Volgend jaar ga ik met mijn vriendin op vakantie naar Blanes. De grootste reden is natuurlijk dat ik heenga om heel veel plezier te hebben en te feesten, maar ik vroeg me ook af of de jongens daar snel naar je toe lopen en je dan gaan lastigvallen etc. Hier bij mij in de regio doen ze dat namelijk wel, maar ik weet niet of dat snel het geval is daar in Blanes. Ik moet dan wel zeggen dat er natuurlijk een heel groot verschil zit dan de jongens die hier bij mij wonen dan in Blanes. Wel weet ik dat er erg veel Nederlands zijn. Ik zou het graag willen weten, omdat ik dan weet wat ik ervan moet verwachten. Ik hoop dat er hier wat mensen naar Blanes zijn geweest en mij dit kunnen vertellen. Alvast bedankt!

Hoe moeten wij dat nou weten xd.

Waarschijnlijk doelt ze op mensen die naar Blanes zijn geweest, just a hint.

Ik ben niet naar Blanes geweest, wel naar Lloret de Mar en ik vond het daar wel mee vallen.

Ik ben naar Mallorca geweest en vond het inderdaad ook wel meevallen…

Ik vind het op zich ook erg mee vallen. In andere steden in de buurt van Blanes (ben zelf eigenlijk ook maar 2x in Blanes geweest, niet voor overnachting) komen er eerder verkopers op jou af dan dat mensen dat doen tijdens het uitgaan.

Dat snap ik. Maar ik denk dat er niemand is geweest, daarom zei ik het.

Volgens mij is half Nederland onder de 25 wel eens in Blanes of omgeving geweest.

Maar toen ik in de buurt was viel het ook wel mee. Nooit lastig gevallen, maar in Nederland eigenlijk ook niet, dus misschien trek ik het niet aan.

^Inderdaad de helft van de jongeren in Nederland is wel in Blanes geweest :’)

Ik zelf nog niet, maar wel een paar goede vrienden van me. Zij hebben ook gezegd dat het echt wel meeviel, en dat het in plaatsen als bijv Sunny Beach veel erger was.

ik ben 1x 8 dagen in Blanes geweest en het valt wel mee. Sommige willen wel een praatje met je maken, maar het ligt er ook aan hoe jouw houding is. Het is niet dat ze je zomaar ineens lastig gaan vallen.

Ik denk dat het vooral aan jouw houding ligt. Tuurlijk, er zullen altijd jongens zijn die wat van je willen, maar die zijn overal. Ik denk dat het wel meevalt.

Toevallig ben ik er afgelopen vakantie geweest met mijn ouders en leerde daar een vakantievriendin kennen dus wij trokken in de avond geregeld de stad in/of gingen op de boulevard wandelen.
Mijn ervaring: er is miss 10 keer tegen mij geroepen (op 1 week)? Er zijn wel véél Nederlanders en Nederlandse eettentjes maar als jij gewoon doorloopt en geen aandacht er aangeeft stoppen ze al snel ! xx
(het waren trouwens geen Nederlandse jongens maar Franse/Spaanse)

Ik ben twee jaar geleden in Blanes geweest en heb geen last gehad van jongens die mij lastig vielen. Zoals anderen zeggen ligt het voornamelijk aan je eigen houding. Ik vond de sfeer in Blanes erg leuk en gezellig, vooral doordat bijna iedereen Nederlands is