Ik was een tijdje geleden verliefd op een jongen uit mijn klas. Hij was zo leuk, zo lief en hij toonde echt interesse in me. Na een tijdje werd het wat minder, toen weer wat meer en kregen we ups en downs. Hij flirtte ook met een ander meisje maar ik besteedde daar niet teveel aandacht aan. Ik had het totaal niet naar mijn zin op school maar sinds zijn komst had ik eindelijk iemand om mee te praten en me veilig bij te voelen. We kletsten na school, toen ik bijles had en hij moest nablijven(dat geeft weer aan hoe verschillend we zijn ), speelden boter kaas en eieren op de tafel van bv, kletsten bij ons kluisje dat we naast elkaar hadden en hij pakte steeds waterflesjes of mijn telefoon af, waardoor ik gillend achter hem aan liep.
Met oudejaarsavond had ik bedacht hem een berichtje te sturen. Hij had mijn nummer nog niet en via via had ik de zijne gekregen. Gelukkig nieuwjaar sturen kan nooit kwaad, toch? In het gesprek klonk hij een beetje bot maar ik had genoeg tweets van hem gelezen en zo leek hij altijd te reageren. Online dan.
Op school aangekomen noemde hij me een creep, stalker en weet ik wat nog meer. Ik was radeloos. Hij flirtte nog erger met dat meisje en ik gaf de hoop ik, helemaal toen ik hoorde van vriendinnen (via via via) dat hij dat meisje leuk vond. Dat had een vriend van die jongen via via via tegen ze gezegd.
Gek genoeg voelde ik me niet eens heel erg bedroefd. Het was gewoon een chanter, een flirter, en ik besteedde er verder geen aandacht aan.
Ik heb ook een paar jongens in de klas waar ik sindskort lol mee heb. Ze doen alsof ze mijn vriendje zijn(noemen me schatje en zo) en zijn zo verschrikkelijk dat ik het grappig vind het gekke is dat de leuke jongen sinds een paar weken ook mee doet. Ik snap er nu echt niks meer van. Die ‘neppe vriendjes’ noemen me schatje en zo en de leuke jongen doet mee. “Mag ik je Ingie noemen?” “Doe je mee met dit spel?” Ik snap er nu echt totaal niks meer van!
Ik dacht dat ik over hem heen was maar dar ben ik niet. Met vriendinnen heb ik het nergens anders meer over en om de seconde bekijk ik zijn twitter profiel. Als ik op instagram filmpjes zie van het meisje waar hij verliefd op blijkt te zijn wordt ik vreselijk jaloers. Ik mis die jongen zo erg, maar als ik hem gelukkig nieuw jaar stuur ben ik al een stalker.
Bedankt voor het lezen van dit enorme bericht en ik hoop dat iemand me een beetje kan steunen of tips heeft. Want zelf weet ik het niet meer.
Ja jongens eh, misschien wil die gewoon bij de groep horen? Ik weet het ook niet.
Wat irritant, die jongen… Klinkt inderdaad alsof ie gewoon bij de groep wil horen. Als het echt een vent was geweest, dan had hij een op een ook wel closer contact met je willen hebben…
Hij wil vast gewoon bij de groep horen. Jongens onderling is vooral stoer doen tegen elkaar. Maar als ik jou was zou ik even een praatje met hem gaan maken, waarom noemt hij jou een stalker en word ie boos en waarom doet hij daarna ineens heel leuk?
Je moet die jongen echt kapot hard negeren. Hoe durft hij jou meteen een stalker te noemen als jij hem gelukkig nieuwjaar wenst, terwijl jullie ook zoveel plezier hebben met elkaar?
Verder doet hij gewoon mee met de groep, niks persoonlijks. Als ik jou was had ik alles van hem verwijderd. Twitter, instagram etc. Want ik vind dat zo gemeen dat hij je een stalker heeft genoemd. MAAAR aan de ene kant, ik snap niet waarom jij niet op de geflirt lette? Jij vind hem leuk maar je wordt niet jaloers als hij met dat andere meisje flirtte? Raar…
Meisjes plagen kusjes vragen.
Bedankt voor je reactie in elk geval
Ja dat is misschien wel waar…
Dat dacht ik dus ook shit wat lastig dit…
Dat denk ik ook ja;) maar ik vind mezelf ook grappig haha
Mmm dat is wel slim… Maar ik ben bang dat ik niet durf…
Het geflirt met andere meisjes deed me niet zoveel omdat ik dacht hem voor mijzelf te hebben. Wat dus achteraf niet zo blijkt te zijn…
Het hele probleem is dat hij leuk, knap en populair is en ik niet. Maar ik krijg hem niet uit mijn hoofd en door zijn rare gedrag lukt dat ook niet…
Anyone else?
Dan stop je hem negatief in je hoofd.
Opgelost.
:bored:
Vandaag deed hij ook weer zo vreemd…
Jezus hou op met over hem te praten en denken.
Je hebt jezelf hier alleen maar mee hoor.
Je komt hier voor tips en als die worden gegeven dan ga je er niet op in.
Vind je het heel gek dat Henkie dan met zo’n antwoord komt, wat eigenlijk best een logisch antwoord is?
Nou sorry hoor… Ik dacht dat ik er juist op in ging?!