jongens.. ik word gek

Ik heb nu iets langer dan twee maanden een vriend, ik zie hem niet zo heel vaak vanwege zijn hobby, en dan meestal 1x in het weekend, blijf ik bijvoorbeeld bij hem slapen.
Meestal is het dan super gezellig, maar afgelopen weekend was ik vrijdag blijven slapen, zaterdag morgen naar huis gegaan om zelf te sporten en te werken en zaterdag avond ben ik weer naar hem toegegaan.
Vrijdag en zaterdag was het echt super gezellig, maar zondag deed hij super raar.
Dus ik 's avonds gesmst van vond je het wel leuk? (toen ik thuis was uiteraard) kreeg ik maandag avond een smsje over iets heel anders. dus ik nog eens gevraagd en hij vond het ook niet zo heel leuk zondag. ik nog een leuk smsje gestuurd dat we gewoon eens echt wat samen moesten doen (want meestal bij familie of film kijken een avondje ofzo, noem ik niet echt samen iets doen, daarmee bedoel ik dus een dagje weg, uiteten en nog wat enz…)

kreeg ik niks meer terug, die avond dacht ik (na overleg met een vriend van me) dat ik een smsje ging sturen met een vraag, kreeg ik antwoord op terug niet meer en niet minder.
Ik dacht ja oke dan, als je mij nu wil bereiken moet jij mij maar smsen.
Heb ik tot vandaag geen smsje gekregen. Kwam ik thuis, was hij op msn. Dus ik gevraagd enne is je gsm kapot? hij droog: nee
ik: oke vind je het dan normaal om 4 dagen niets te laten horen?
hij: ikvind het niets om elke dag te smsen. (terwijl hij dat eerst elke dag deed blabla) en jij smste toch ook niet
ik: ja denk je dat ik daar nog zin in had dan?
hij: oke dan heb je daar toch geen zin in . En ging hij offline. Ik smsen of ik mocht bellen, maar hij had geen zin om daarover een half uur te bellen.
Maar ik moest hem toch bellen, anders zit ik er nog erger mee. Dus ik gebeld met privé nummer. Neemt hij op, ik het uitgelegd, hij zo ja dit dat.
Ik hem verteld dat we waarschijnlijk volgende week op vakantie gingen (dus dat ik hem dan 2 weken niet zou zien als ik hem dit weekend niet zag). hij zo oh ja jij zei dat je dit weekend niet kon. (wat ik dus ook niet verteld heb) ik zo ja ik kan zaterdag avond. hij zo nee dan heb ik wat anders staan , ik weet even niet wat moet ik even aan mn moeder vragen. Hij zei ook nog van dat hij dacht dat ik er geen zin meer in had omdat ik zei dat ik het niet leuk vond zondag. Ik zo ja ik vind het super met je hoor. en toen zei hij : oke.

Is hij nu gewoon stom? Ik weet nu echt niet of hij me nog leuk vind, of hij wel genoeg moeite doet ervoor…

Pfff sorry voor het lange verhaal.

Als je tips hebt, hoor ik het graag!

Ja, hij is stom.

Ik zou het nog even aankijken tot dat hij terug is van vakantie en als hij dan nog steeds zo doet het uitmaken.

Hmm, dit is wel lastig zeg. Vooral omdat hij in een keer zich sinds die zondag zo apart gedraagt. Ik zou net als wat HuppelTRUT zegt, even afwachten… Als hij zo blijft doen, ook na de vakantie, dan is er denk ik weinig hoop voor jullie samen.
Ik zou, als het zo doorgaat tussen jullie, even goed praten met elkaar (face to face :stuck_out_tongue:). Misschien kom je zo achter bepaalde dingen die te maken hebben met zijn veranderend gedrag?
succes.

Maar ik vind het ook raar dat hij morgen avond iets anders heeft staan, wat hij aan z’n moeder moet vragen. Dan is het oftewel zo belangrijk dat het voor mij gaat, tenminste ik zou het in iedergeval wel proberen te verzetten, want ik wil wel graag met hem praten erover (face to face haha).
Maar als hij dat al niet eens kan…

je kunt ook vragen of hij gewoon eventjes langs kan komen,
zodat je het er met hem over kunt hebben.
en vraag wat er is waarom hij sinds zondag opeens zo anders doet.
sorry als het een beetje een domme tip is maar het idd een lastige situatie!

Geen tips zijn dom haha, maar het is een half uur reizen, en ik moet zo werken, hij moet vroeg slapen omdat hij morgen een belangrijke wedstrijd heeft… anders vraag ik hem of ik morgen even langs kan komen, gewoon eventjes dat ik het hem op z’n minst in het echt kan vragen!
Dus bedankt !

Succes. :stuck_out_tongue:

haha thank you !

Sorry hoor maar als hij zijn wedstrijd belangrijker vind dan zijn vriendin…

Ik zeg niks, maar kom op, het is maar een spelletje.

laat hem werken, ik denk niet dat hij je nog leuk vindt. Gewoon negeren vaak langshem fietsen lopen, dan wil hij je vanzelf terug. Hij moet voor jou werken, jij niet voor hem.
kusjes en succes!

tsja hij wil profvoetballer worden, voetbal is alles voor hem…

Nou! Ik heb hem net gebeld, en ik ga vanavond naar hem toe. Hij deed n beetje droog aan de telefoon, maar het is een jongen dus ik kan hem ook niet alles kwalijk nemen. Dan kan ik het hem gelukkig in het ‘echt’ vragen.
Bedankt voor alle tips!