Jongens, ik snap der niks van ?

Van 't zomer heb ik hele leuke jongen leren kennen,
een maand geleden, hadden we samen maar besloten om elkaar te vergeten, we woonden toch 20 km bij elkaar vandaan. Ik zei dat ik het er mee eens, maar ik meende er niks van ik kon hem niet vergeten (nog steeds niet). Laatst was ik op een feestje liep ik hand in hand met andere jongen, en toen zag ik hem ook staan en toen ging hij met een ander meisje, & daarna op die zelfde avond smste hij ; een nieuwe vriend? Daar had ik verder niet opgereageerd dat is nu ongeveer 2 weken geleden, nu is er volgende zaterdag weer een feestje, toen vroeg aan mij van Wat als ik nu bijvoorbeeld met jou ga ( niet dat ik zeg dat het moet) maar word je vriend dan niet boos ( die jongen waarik hand in hand mee liep, maar da tis mijn vriend niet ik deed alleen om hem jaloers te maken )
maar ik bedoel ik snap er nu niks van.
ik vind die jongen nog leuk,
maar hij wilde dat ik hem vergat,
en nu lijkt het net of ie me terug wil :flushed:.
en natuurlijk wil ik wel met hem gaan,
maar ik ben bang dat het voor 1x is …
& dat ik hem nu sowieso straks niet kan vergeten.

Sorry voor het lange verhaal & een beetje vaag,
ik hoop dat jullie het snappen,
alsjeblieft help me :$:$

Vraag het hem zelf. wij weten dit niet.

ik bedoelde alleen,
wat denken jullie? (wat zouden jullie doen)
ik ben juist bang als ik het vraag,
dat ik het dan verpest:blush:

Nou, als hij stom reageert… dan weet je ook meteen wat jij voor hem betekend toch?
Ik zou het ook vragen! Anders weet je het nooit…
Hij is trouwens volgens mij wel een beetje jaloers, hoor.laughing7.

Het is dan toch gelukt om hem jaloers te maken? Ik denk wel dat hij je leuk vind, afspreken!! x

Ik zou gewoon met hem gaan, als het voor ou goed voelt. JIj vindt hem toch leuk?
En als hij daarna niks van zich laat horen, weet je ook weer wat voor een jongen het is. Dus verwacht er gewoon niet te veel van en dan kan het alleen maar positief worden!

Ik denk dat het zo’n playertje is, ik had zelfde situatie, en zie hem nu ook bijna nooit meer, maar als ik 'm zie gaat ie vet flirten, terwijl die ook zei dat we elkaar maar moesten vergeten, en hij heeft trouwens ook al iemand.

Ik denk dat het zo’n playertje is, ik had zelfde situatie, en zie hem nu ook bijna nooit meer, maar als ik 'm zie gaat ie vet flirten, terwijl die ook zei dat we elkaar maar moesten vergeten, en hij heeft trouwens ook al iemand.

Wow dit had ik dus serieus ook gehad. nou, dan was het iets anders;
ik vond hem al heel lang leuk en hij had me al eens geprobeerd te zoenen maar ik deed dat niet omdat ik wist dat hij dronken was en dan zou ik blij zijn maar het betekende niks voor hem.

had paar weken later toch met hem gezoend, en toen werd ik helemaal gek omdat ik zo verliefd op hem was en hem nu echt niet meer kon vergeten terwijl hij het wss als eenmalig ziet. (zullen we morgen weer merken. (A))

iig. vraag het hem, want geloof me als je zoent met de jongen die je leuk vind en het is eenmalig voor hem, dan ga je je kut voelen!

jaa dat is echt balen dan:$
naajaa, ik was du sop een feestje zaterdag
zou hij ook komen
maar toen kwam hij ineens niet meer…
toen ben ik zelf ook met ander geweest:blush:
ja fout bezig ^:|
maar ik zei dat tegen hem en toen later op msn
zei hij ja ik mis de tijden dit & dat
& hij heeft zegmaar een vriendin naajaa,
waar hij mee gaat…
ik snap er echt helemaal niks meer van :O!

Ik denk wel dat hij jaloers is, dat zou dus zoveel betekenen dat hij je leuk vind.
*maar jongens blijven voor altijd een mysterie dus ik doe maar even voorzichtig*

Ik snap ook niks van jongens.

Dus aan mij heb je niks
:zipper_mouth_face:

Volgens mij vind hij je gewoon leuk, maar hij moet wel gewoon duidelijk tegen je zijn anders wordt het nooit wat!