Jongens, ik begrijp ze niet!!

Waarom is het nou voor jongens zo moeilijk om gewoon te reageren als je ze smst? Ik bedoel soms smt hij heel snel terug en soms duurt het wel uren, daarbij als ik hoi zeg op facebook reageert ie soms niet. Maar hij wil wel graag morgen afspreken. Snap het gwn niet, voel me nou net zo’n stalker omdat als ik hem op facebook online zie een chat gesprek met hem begin, maar hij zegt helemaal nix terug, (de afgelpen 3x dat ik dat probeerde) !! ligt dit aan mij of hebben jullie hier ook last van?

Tsja, mannen zijn niet zo spraakzaam.

Niet alleen jongens doen dat. Ik ook :’) Aangezien ik ook geen prater ben dus ik kan het wel begrijpen.

we gaan ze wss nooit snappen ;d

Oh ja same here!
Altijd op zaterdagavond. Vooral nu ik even een smsje kan gebruiken.
Mannen zijn soms lullo’s

achja, zo zijn ze idd.

Inderdaad, dan zou ik half man zijn :’)

Hij hoeft toch niet per se 24/7 zijn mobiel/facebook/wat voor communicatiemiddelen jullie ook gebruiken te checken?

Mijn mobieltje staat altijd uit, ik heb geen social media. Ben ik een jongen? xD

wij wijfen kunnen er ook wel wat van

Mannen zijn in het algemeen gewoon onbegrijpelijk soms… maar andersom halen wij waarschijnlijk ook vaak genoeg het bloed onder hun nagels vandaan :’)

Ik doe 't ook. Ik ben echt klaar met msn/chatdingen op de pc en doe er niet meer aan.
Facebook kreeg ik eerder ook nooit een melding van op m’n tel en mijn tel gaf wel aan dat ik online was, dus als iemand praatte zag ik dat pas op m’n pc, dus dat zou bij hem ook kunnen.

Als je morgen met hem afspreekt, zeg iets van ‘jij bent ook lekker spraakzaam op facebook he’ - alsof 't een grapje is, niet boos. Kijken wattie zegt.

Hey, niet alle jongens zijn zo.

Misschien is hij bezig, misschien heeft hij geen zin om met je te praten, misschien vindt hij het gesprek niet interessant. Is het nu echt zo’n probleem?

EDIT: Jeetje, hoe veel topics open jij over hem?! Ik snap dat jij je een stalker voelt.

Niet zo egoïstisch, die jongen heeft ook gewoon een leven. Ik ga ook niet de hele tijd op mensen lopen antwoorden online. -.-

Ik vind het juist schattig als jongens nooit op facebook zitten/ smsen. Moet er niet aan denken om iets met een jongen te hebben waarmee je heel veel contact hebt via facebook/sms want dat is veel saaier dan in RL.
Maar ik zou hem gewoon opbellen :wink: desnoods op z’n huistelefoon.

precies hetzelfde probleem hier, hij zegt dat hij niet in een smsbui is maar het wel echt leuk met me vind? << oke, laat dan ook iets van je horen?