Jongens &' huilen ?

Wat vind je ervan als je een jonge ziet huilen ?
voel je, je ongemakelijk of niet ?
kan je die persoon goed troosten ?
vind je het schattig of net helemaal niet ?
bespreek je eigen situaties… 'enz…

Ligt eraan waarom hij moet huilen.

Toen mijn vriend en ik door mijn vriends vader waren afgezet op het vliegveld in Portugal deed mijn vriend nog heel koeltjes, alsof hij het niet erg vond. Maar toen zijn vader weg was begon hij super hard te huilen.
En dan huil ik met hem mee, omdat ik van 'm hou, en daar kan ik niks aan doen.

Mijn ex daarentegen, begon al te huilen als ik naar huis ging. Dat gaat me te ver.

Ligt eraan waarom hij huilt.
Ik voel me sowieso ongemakkelijk als iemand anders huilt, maar als het iemand is waar ik heel erg om geef huil ik altijd mee.

Ik zie jongens nooit huilen
Ik zie zowiezo weinig mensen in mijn omgeving huilen

ik heb ooit een jongen zien huilen tenminste zover ik herinder ;p
en dat was omdat zijn arm was gebroken xD

Heb het wel een paar keer meegemaakt.
Mn ex moest een keer huilen omdat het bijna uit was, en hij wilde me niet kwijt… Moest er zelf ook van huilen. :stuck_out_tongue:

Hee,
Ja heb het wel eens meegemaakt maar toen had ik niets met die jongen en toen moest hij huilen omdat ik hem niet vertrouwde, en achterdaf maar goed ook :slightly_smiling_face:
Liefs

Mijn beste vriend huilt wel eens bij mij. Volgens mij een keer om een meisje dat die echt leuk vond en zij was een trut en omdat er thuis iets was. En ik troost hem dan gewoon?
Verder heeft er wel ooit een jongen om mij moeten huilen, omdat hij mij zo leuk vond en ik hem niet. Maar ik mocht hem gewoon echt niet en toen ben ik dus eigenlijk gewoon weggelopen. Dat klinkt heel gemeen maar het was de vierde keer ofzo dat hij mij weer zei dat hij iets met me wou, en de vierde keer dat ik hem weer moest afwijzen -.-’

Vind het wel gewoon normaal (: