jongens:( help

Hallo meiden,
Ik heb echt een kut week! HELP! , ik ben een meisje van 16 jaar op de basisschool ben ik heel vaak gepest door jongens waardoor ik altijd jongens een beetje ontliep… ik had gewoon niks met ze zeg maar. Op de middel bare school werd het steeds minder, en nu vind ik het ook gewoon leuk om naar leuke jongens te kijken enzo…

en zo ook een anderhalve maand geleden ik kwam een super leuke jongen tegen; het was gelijk echt zoo van ooohhh die wil ik haha. Dat had hij dus ook naar mij en hij vroeg me nummer. In het begin was het echt heel gezellig! Maarja… dit zou dus me eerste echte vriendje worden, en dus ook me eerste zoen(ja… ik weet heel er op mn 16de…); ik zat er heel erg tegenop maar op het moment daar viel het eigelijk best mee alleen maar ik vond het echt verschrikkelijk ik deed het hellemaal fout volgens mij en heb me heel de dag kut gevoeld, had er ook een sms over gestuurd naar hem…; maar het maakt hem niks uit en zal het me wel leren. Dus ik dacht hij maakt er geen probleem van.

De week erna kreeg ik op Valentijnsdag een bos rode rozen van hem! Ik was zoo blij, het voelde echt als de perfecte jongen:) tot dat ik z’n vrienden leerde kennen, ik zag gelijk dat het ‘‘de verkeerde’’ jongens waren, en hij was in bijzijn van Zn vrienden zoo anders hij was daarbij niet de jongen die ik had leren kennen. Ik kende hem hellemaal niet zo, ik dacht zo van agh het zijn maar zijn vrienden… maar de vrienden begonnen me steeds meer te ergeren, op MSN vroegen ze allemaal rare dingen…; van ja ga met hem sexen (ja, ik weet hoe kinderachtig haha) maar ik echt zoo van hallo gedraag je is even

en sinds gister gaat hij daar in mee hij ging me bellen en allemaal rare seksopmerkingen maken of ik dat wilde enzo… maarja weer in bijzijn van Zn vrienden. ik had nog alle hoop dat die zo niet was! Maarja jammer genoeg wel gister heeft die tegen allemaal mensen gezegd dat ik niet kan zoenen enzo… ik voel me nu zoo mislukt en weet echt niet meer wat ik wil… ik wil die jongen sowieso niet meer maar ik wil ook geen ruzie, maar dat heb ik nu wel want ik had een boos smsje gestuurd met; ja als je denkt dat je je weer wat volwassene kan gedragen kan je me weer bellen maar je heb het nu echt verpest! Daar heeft hij dus heel chaggi op gereageerd met iets van: ja dan toch niet! Laterssss. Ik haat hem ik haat hem. en over dat zoenen voel ik me nog het meeste kut.

Sorry voor het lange verhaal maar wilde het gewoon even kwijt

xxxx

jezus… wat kinderachtig van hem…
maar iedereen zoent voor de eerste keer heel slecht zover ik weet…

eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik hierop moet reageren…
maar er zijn nog genoeg andere jongens :slightly_smiling_face:

xx
Mij

En ja, genoeg vissen in de zee! Dr zit echt heus wel een Romeo voor je bij :grinning:

:slightly_smiling_face: En ik zou even enters plaatsen. Het leest wat makkelijker en dan lezen meer mensen het verhaal ook.

wat een eikel hey :s
maar idd… er zijn nog genoeg leuke jongens! :slightly_smiling_face:

Moeilijk te lezen zo zonder enters en interpunctie, sorry. Maar alle goede adviezen zijn al gegeven denk ik.

sjezus heel erg kinderachtig van hem inderdaad. enne nou ik was ook 16
dus daar hoef je je echt geen zorgen om te maken (a) aahah. maar zo
zie je maar hoe kansloos jongens zijn soms. als hij nu gaat rondbazuinen dat
jij niet kan zoenen, betekend dat dat hij jou echt niet waard is. en hij alleen
maar stoer wilt doen bij zn vrienden, wat hem weer een zielig en kansloos
figuur maakt. Achjoh laat hem lekker, zoals Guievessa zegt: er zijn genoeg
vissen in de zee! haha

niks van aan trekken zo iets heb ik ook gehad!
met carnaval heb ik ook met iemand gezoend enzo en had al wat drank op…
dus ging niet zo lekker meer :pensive:
maarja en tegen die een lult ie dat het fantastisch was
en tegen de andere dat het echt ronduit wagelijk was
maarja dat laatste vond ik ook van hem ^^
oke, ik moest mijn verhaal ook kwijt (A)
Maar niets van aantrekken dus! leerrt het vanzelf wel :slightly_smiling_face: