jongens haten me

heey

ik ben heel verlegen en praat alleen maar met jongens op whap maar volgens mij vinden jongens me alleen maar irri.
ik wil wel met ze praten in het echt maar dat durf ik nie en weet nooit leuke onderwerpen te verzinnen dus ja.
ik word hier meestal heel depri van want ik wil gwn zo graag een vriendje

miss een van jullie tips ?!?!!?
xx

Jongens haten je helemaal niet. Behalve misschien omdat je het woordje irri gebruikt. Maar wil je nou gewoon met jongens prqten of wil je dat omdat je een vriendje wil? Je kan gewoon beginnen met gedag zeggen en wanneer je dat doet beginnen ze zelf misschien over een onderwerp en anders vraag je hoe het met ze gaaten ga je door op de onderwerpen waar je het ook over he t als je met ze whatsapp. Het zijn gewoon mensen en geeb enge wezens, het is niet enger dan met meisje praten :slightly_smiling_face:

Probeer jongens eens te zien als je medemens in plaats van een ander soort. Zij zijn misschien ook wel hartstikke verlegen en weten niet waar ze het over moeten hebben met je. Verder kun je hier tips vinden over hoe je met jongens aan de praat raakt. Persoonlijke tip: forceer het niet. Je gaat toch ook niet out of the blue met een meisje praten als je geen gespreksonderwerp hebt? Kijk eens naar zijn interesses of bijv. opvallende kleding zoals een bandshirt. Het kan altijd een beetje eng zijn om met mensen die je niet kent aan de praat te raken, dat is niet erg, je bent niet de enige die er moeite mee heeft c:

En lastly, praat niet met jongens omdat je een vriendje wil. Zou jij het fijn vinden als mensen alleen maar met jou praatten omdat ze op vriendinnetjesjacht zijn? Praat omdat je sociaal wil zijn, omdat je het leuk vindt, om vrienden te maken. Of er dan uiteindelijk een relatie uitrolt zie je dan wel.

ik zou ook nie alleen met jongens willen praten omdat ik een vriendje wil maar gwn om ze te leren kennen en dan miss ooit een keer een vriendje daaruit te halen

Je zou kunnen beginnen met ABN praten inderdaad. En mensen haten je niet zolang je niet irritant/opdringerig/onaardig bent. Toon gewoon interesse (maar niet té, zij moeten ook nog aan het woord komen) en geef ze ook hun eigen tijd.

je moet niet ‘opzoek’ gaan naar een vriendje omdat je die graag wil, laat dat vriendje ‘opzoek’ gaan naar jou.
Als jij je gaat gedragen als een potentieel vriendinnetje, komen ze vanzelf naar je toe.
en laat een jongen ook een keer tegen jou praten, jongens houden van een beetje geheimzinnigheid, dus stel je niet meteen helemaal open laat hem een beetje vechten voor je, dan zijn ze niet zo snel op je uitgekeken!

ik zal es een keer wat uitproberen thanx