Jongens en whatsapp

Nou eh hallo,
Ik kwam in gesprek met een jongen en vroeg om zijn whatsapp, wat ik normaal nooit zou doen… Twee dagen hierna vroeg ik hem om af te spreken en sindsdien doet hij super raar… Ik weet niet of het aan mij ligt of het echt zo is. Nadat hij aan mij gevraagd had wanneer ik kon vroeg ik dezelfde vraag aan hem en hij zei; ik kan altijd. Waarop ik reageerde wanneer ik kan en daarna zei hij niks meer. Ongeveer 18 uur daarna begon ik het gesprek weer en vroeg of hij het nu wel wist. Waarop hij antwoorde; ik kan altijd. Ik ben nu erg gefrustreerd en weet niet wat ik moet doen. Ik heb nu gevraagd of hij wel interesse heeft om af te spreken en heb tot nu toe geen antwoord. Kan iemand mij alsjeblieft helpen, want ik voel er best verdrietig door. X Dani

Ik zou rustig aan doen. Hij voelt zich misschien onder druk gezet als jij het zo vaak vraagt. Als hij zelf ook niet het initiatief neemt of er nooit over begint weet ik niet of dat hij je wel 100% leuk vind. Niet dat ik je nu onzeker wil maken ofzo hoor. Maar loop gewoon niet te snel van stapel met jongens. Wat zou jij doen als een jongen de hele tijd vraagt wanneer je wil afspreken maar jij hem misschien helemaal niet zo leuk vindt of het nog niet weet? Dan zou je je toch ook niet prettig voelen?

Doe gewoon rustig aan. En als hij niks meer appt naar je is hij denk ik niet geintereseerd in je… :bored:

jongens en whatsapp gaat niet samen.

dit bericht kan in het officiële whatsapp topic :wink:

Ja je hebt een punt. Alleen het rare is dat hij daarna niet meer reageert en als ik een gesprek begin, het lijkt dat hij dan pas durft. Dan pas gaat hij interesse tonen en doet hij super aardig, maar dit duurt geen uur. Ik had gevraagd of hij interesse had om af te spreken en hij zei; ja kan wel? Het begon zo leuk en nu opeens dit?

Sorry zal ik doen!

Slotje dus :slightly_smiling_face: