jongens en uitgaan

Als ik uitga ontmoet ik leuke jongens. Dan dans ik de hele avond met hun, maar als ik hun mijn telefoon nummer geef, dan bellen ze helemaal niet, of dan sms´en ze niet. Hoe kan ik dit veranderen. Het is heel frustrerend, en ik word er onzeker van. Heeft iemand tips.

Nou als ze je dan je nummer vragen zeg je gewoon wat is jou nummer,
( hoe vaak heb je dit gehad dan :open_mouth: ? )
of je moet gewoon meer doen, complimentjes geven, zodat ze je aardig vinden & dan zeker zullen smsen/bellen ( je kunt het zelf ook proberen hun te smsen van ; zoals (avond) kunnen we nog wel x doen ofzo :wink:?
naja succes ;p

laat hun, et zyn gewoon apen.

Niet zo heel vaak heb ik dit gehad hoor. Het valt nog mee. Een jongen had gesms´st, maar die antwoorde niet terug,maar volgens mij is die toch een player, want hij danst steeds met andere meisjes. Een handige tip van meer complimentjes geven. Ik wilde eigenlijk ook weten hoe andere meiden dit doen.

ik denkt dat sowieso veel van die jongens alleen voor die avond even een ‘hossel’ zoeken. Dat is in in mijn omgeving vaak wel zo. En anders vraag je inderdaad ook gewoon hun nummer, kan je zelf initiatief nemen :wink:

ik zou gwn hun nummer vragen
dan kan je zelf bepalen of hij leuk genoeg is of niet
heel veel succes :wink:

bedankt voor jullie reactie´s. Ik heb er zeker wat aan.

misschien hebben ze wel een vriendin
of zijn ze zo dronken dat ze het niet meer weten
en waarschijnlijk hebben ze verder geen behoefte aan je, behalve voor een avondje

Sorry klinkt hard, maar volgens mij zoeken ze gewoon n meisje voor 1x iets en meer enkijken ze gewoon wie ze kunnen krijgen, tenminste in mijn omgeving wel…

Jongens die je ontmoet met het uitgaan zijn 3/4 keren niet geïnteresseerd in een serieuze relatie…

Klopt, behalve mijn vriend, die heb ik ontmoet met uitgaan en we zijn nu alweer een paar maanden samen :grinning:

Over het algemeen gaat het jongens alleen maar om die avond, niet om de tijd erna. Jongens ontmoeten tijdens het uitgaan moet je niet al te serieus nemen, ben ik bang.