Jongens en studentenverenigingen

Hey,
Het is echt al laat maar ik kan er maar niet van slapen, haha.
Ik vroeg me af of er meiden zijn hiero die ervaring hebben met crushes op jongens die bij een studentenvereniging zitten?
We zitten dus allebei op dezelfde vereniging, we kennen elkaar van het introductieweekendje. We praten niet heel vaak maar soms appt ie me spontaan, hij stelde voor samen bloed te gaan doneren, als we samen op de kroeg zijn komt ie altijd even naar me toe en ik lieg als ik zeg dag er geen spanning tussen ons was op het weekendje (hij had toen nog een vriendin dus er is niets gebeurd).
Ik heb zo het gevoel dat we om elkaar heen aan het draaien zijn, maar tegelijkertijd denk ik, tja het is een vereniging, ons kent ons, het zal wel niets betekenen.
Dus, meningen? Kan mijn in de warre zelf wel gebruiken, haha!

Lijkt me dat hij jou wel interessant vindt.

Kan je niet eens vragen om samen iets met hem te doen?

Lijkt dat jullie beide misschien een spanning voelt, dat er wat speelt. Probeer eens wat samen te gaan doen, en praat gezellig! Als de klik er is van beide kanten dan vaker afspreken wie weet dat er meer van komt!

Ik denk dat hij jou wel ziet zitten, waarom vraag je hem niet een keer om een keer af te spreken?

Thanks voor jullie reacties! We gaan binnenkort samen bloed doneren en daarna nog wat drinken (onder het motto “ja je moet altijd even bijkomen van zo’n donatie”). Ook gaan we morgen met 30 anderen een dagje skiën in Duitsland, ik heb m al een tijdje niet meer gezien dus ik kijk er ontzettend naar uit!

Leuk! Veel plezier <3