jongens en sms

okee, ik heb even jullie hulp nodig!
ik heb een paar weken geleden een leuke jongen ontmoet. Vorige week zaterdag tijdens een feestje was hij er ook en hebben we gezoend… We hebben nummers uitgewisseld en maandag stuurde ik een smsje, waarop hij diezelfde avond nog heeft geantwoord. Vervolgens heb ik weer op zijn smsje geantwoord, maar hierop had hij na 2 dagen nog niet geantwoord, waarop ik uiteindelijk hem opnieuw heb gesmst. Hierop heeft hij wel redelijk snel weer geantwoord, maar toen ik hem woensdagavond terugsmste heeft hij niet meer geantwoord… wat denken jullie is dit een soort van hint, ik vind je niet leuk of…?

Ik denk dat als hij veel meer interesse had gehad hij wel had terug gesmst.
Of hij vond het smsje niet om te beantwoorden, als het niet echt een vraag was bijvoorbeeld. Zie het maar zo:

zou jij een jongen waar je interesse in hebt zo lang laten wachten?

jaa zou kunnen, maar misschien is dat anders bij jongens? ik weet het niet…

Jongens zijn er over het algemeen wel anders in, maar het moet niet heel erg verschillen. Hij kent je nog niet zo goed en misschien is de drang om te reageren of jou te “willen” nog niet zo groot. Dat kan nog komen. Niet gelijk opgeven maar ok niet zoveel smsen, dat word voor hem denk ik irritant. Als hij echt geinteresseerd is smst hij jou vast nog wel.

Jongens zijn er over het algemeen wel anders in, maar het moet niet heel erg verschillen. Hij kent je nog niet zo goed en misschien is de drang om te reageren of jou te “willen” nog niet zo groot. Dat kan nog komen. Niet gelijk opgeven maar ok niet zoveel smsen, dat word voor hem denk ik irritant. Als hij echt geinteresseerd is smst hij jou vast nog wel.

Ik denk ook dat als hij meer interesse had, dan had hij je wel sneller terug gesmst. Wat ik altijd doe op die momenten, misschien is het moeilijk, maar ga m eventjes niet meer sms’n , als hij je echt leuk vind, dan begint hij je wel te sms’n. Maar als hij dan na 1,5 /2 weken nog niet gesmst heeft, dan heeft hij waarschijnlijk, jammer genoeg, geen interesse…

Nuhja, hangt denk ook heel erg van de jongen af hoor.
Een jongen die ik ken heeft gewoon een vriendin, maar die smst zelfs haar bijna niet terug of pas vet laat XD
En toen een jongen mij leuk vond smste hij wel echt 2 seconde later terug (maar dat was een kwal)

Dus denk niet dat je op basis van de sms-snelheid conclusies moet trekken.

hmm… op zich toonde hij wel interesse naar mij zeg maar toen hij wel terugsmde

Tsja, jongens zijn daar heel verschillend in.
Ik zou als ik jou was niet direct een conclusie trekken uit de snelheid waarmee hij sms’t maar eerder uit de dingen die hij sms’t. Vraag anders of hij een keer iets leuks wil gaan doen (iets drinken ofzo) dan kom je er gelijk achter.

ik zou het wat tijd geven!
af en toe een keer smsen maar niet te vaak
want dat lijkt me ook niet echt aantrekkelijk

niet teveel proberen, komt nogal zielig over.
gun het wat tijd, en vraag anders om de waarheid.
helaas voor jou denk ik niet dat hij je echt ziet zitten, anders had hij al wel sneller gereageerd…

Jongens zijn niet echt ‘happerig’ in het begin.
En veel jongens smsen niet graag, dat is teveel afstand.
Vraag hem eens via een sms of ie het vervelend vindt om te smsen, of dat ie je vergeet terug te sturen?

Weer dat eeuwige vrouwengezeik. No offence naar de TS, dit is namelijk een algemeen vrouwenprobleem.

Vrouwen halen zich van alles in hun hoofd wat er niet is, alleen maar omdat we meer emoties hebben dan mannen. Newsflash, mannen zijn niet zo van het meteen terug smsen. Als ze überhaupt al terug smsen.

En voor alle wijsneuzen onder jullie…nee dit baseer ik niet op eigen ervaring maar het is een feit. Klaar. Of je het nu leuk vind of niet.

Voor de TS: misschien er ooit bij nagedacht dat hij het gewoon druk heeft en dus niet de hele tijd met jou kan gaan lopen smsen? Dat heeft niets te maken met die hele ‘‘als hij echt geïnteresseerd zou zijn zou hij wel wat terug sturen’’ bullshit, hij is gewoon een man. Simpel. Als je hem echt zo nodig wilt spreken, pak de telefoon en bel.

Dat ligt eraan wat je smste. Mannen zijn over het algemeen toch al niet zo van het smsen en zijn vaak eerder geneigd om smsjes te beantwoorden waarin een vraag gesteld wordt dan smsjes waarin dit niet gebeurt.

Ik zou me niet nu al zo aan hem vastklampen en het gewoon een beetje laten rusten. Als hij langer dan een week niets van zich laat horen dan is hij waarschijnlijk niet geinteresseerd.

thanks meiden! ik laat het wel gewoon even :slightly_smiling_face:

Hhmm ja ligt eraan… Ik had dat ook bij een jongen maar nadat ik hem nog eens bij het uitgaan had gezien zij het dat hij niet acht dat ik zo leuk was dus ik zou niet alleen maar op smsjes vertrouwen. xx

Jongens en smssen gaat gewoon niet samen. Ik ken maar twee jongens in mijn leven die wel actief smssen, de rest checkt hun mobieltje 1x per dag ofzo :’)
Dit komt denk ik vooral omdat ze liever persoonlijk contact hebben, en anders via de telefoon. Als ik jou was (als je toch contact wil zoeken), probeer dit dan op een andere manier. Liefst dus persoonlijk.

Jah mijn “scharrel” heeft me de laatste 1,5 maand ook elke dag lopen whatsappen. & vandaag heeft hij nog geen 1x iets gezegt & ik irrieteer me nu al dood hahahaha. Echt een drama queen ben ik. Gelijk denken dat er iets is. terwijl ik weet ook wel dondersgoed dat er niks aan de hand is haha.

Inderdaad zoals de rest al zegt. Een vriend van me vind me heel aardig en dat heeft hij ook weleens tegen me gezegd, maar whatsappen kan hij niet. Dan stuurt hij ook gerust 5 dagen niks terug. Helaas een eigenschap van de meeste jongens.