Jongens en mixed signals.

Ik denk dat een jongen mij leuk vind. Er zijn een aantal signalen waaraan je het waarschijnlijk kan aflezen zoals; hij voegde mij opeens toe op facebook (we kennen elkaar amper, hij zei tegen mij dat hij het deed omdat hij mij wel eens had gezien en dat hij het wel vaker deed bij anderen mensen), hij vroeg op een soort grapjes manier om mijn telefoonnummer via een vriendin, hij zei dat als ik op tinder zou zitten hij wel zou swypen en toen ik hem vroeg waarom hij mij op facebook had toegevoegd zei hij opeens ‘En je kan iemand altijd leren kennen he :wink: :’).

Het ding wat mij toch laat twijfelen is dat hij een van die grappige jongen is oftewel, ik weet niet of dit nou gewoon een grap is of dat hij het allemaal wel meent.

Ik denk dat jij je wat meer moet gaan focussen op jouw gevoelens, ipv steeds je af te vragen of iemand je leuk vindt of niet. Maar dat is meer omdat je al wel vaker zulke topics opent.

Kijk, als jij hem leuk vindt, dan moet je gewoon een gesprek met hem aanknopen en hopen dat hij het ook allemaal meent en je leuk vindt. Gezien je in een ander topic zegt dat je een crush hebt, is hij dat dan?
Als je hem niks vindt, zie ik niet in waarom je je hier druk om maakt. Waarom is het belangrijk om van iedereen te weten of ze je toevoegen omdat ze je leuk vinden of omdat ze gewoon vrienden willen worden/zijn? Ik zou daar niet zo mee bezig zijn dan, eigenlijk.