Jongens en leeftijden

Hee,

Nu weet ik dat er meiden zijn die het nogal raar vinden om te hebben met een jongen van een jaar jonger, maar hoe zit het eigenlijk met jongens? Hebben jongens er problemen mee als een meisje die ze leuk vinden een jaar ouder is(bijvoorbeeld 14-15 of 15-16)? Of vinden ze überhaupt meisjes van een jaar ouder niet leuk, simpelweg omdat een meisje jonger dan een jongen hoort te zijn of zo iets dergelijks?

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Verschilt per jongen denk ik. Maar ik denk over het algemeen dat jongens dat niet erg vinden. Meisjes zitten veel meer met een ‘leeftijds’ verschil dan jongens. Als een jongen verliefd is, dan is ie verliefd of ze nu een jaar jonger of een jaar ouder is. :slight_smile: Geen zorgen

Dit moet je aan jongens zelf vragen.

Zelf ben ik een jaar en een paar maanden ouder dan m’n vriend, maar hij heeft daar geen problemen mee hoor. Ik ken wel meerdere jongens met een wat oudere vriendin en die vinden het ook niet raar. Ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht of het raar is of niet :’).

Ik ben ook ouder dan mijn vriend

een hele goede vriend van mij (is driekwartjaar jonger dan ik) valt op oudere meisjes. Hij flikt het ook telkens weer hoor, elke keer is ie weer met een meisje van minstens een half jaar ouder. Maar hij is ook best wel knap dus ja

Bedankt voor de reacties! :slightly_smiling_face: