Jongens en hun manier van appen

Als mijn vriend en ik samen zijn, is hij heel lief en echt een leuke jongen. We hebben dan veel plezier samen en raken vaak niet uitgepraat. Op chat varieert dit enorm. Hij kan soms heel lief zijn en onmiddellijk antwoorden terwijl hij op andere momenten echt er uren over doet en dan weer kort en bruut antwoordt terwijl ik bvb iets liefs heb gestuurd. Is dit normaal bij jongens?

Dat is zeker normaal bij jongens. Ze zijn niet zulke appers. Als ze bot, kort reageren betekent niet dat hij je niet leuk meer vind. Ze houden gewoon niet van appen. Een of andere manier betekent dat gewoon dat ze nog steeds gek op je zijn. Probeer het maar niet te snappen haha want voordat je dat gaat snappen ben je eeuwen verder.

Haha ja dat is echt jongens hoor, zo herkenbaar.:joy:
Als ik een heel verhaal app over iets wat ik heb gedaan die dag, krijg ik een berichtje terug van mijn vriend “ok leuk” en verder niks.
Dan ik meteen in de stress van waarom reageert hij zo bot of ongeïnteresseerd en als ik er dan later naar vraag vond hij het echt wel leuk wat ik stuurde.
Wat Caro ook zegt, probeer het maar niet te begrijpen want dat gaat toch nooit lukken