Jongens en gevoelens?

Vind je ook niet dat jongens hun gevoelens moeten tonen? Of niet? Bewijs je gelijk.

Ja duuuuuh.

Eh natuurlijk? Het zijn toch gewoon mensen (nou ja, dat dacht ik dan altijd) die emoties hebben enzo.
nou moeten het ook geen jankerds zijn… maar dat is bij meisjes net zogoed irritant.

Ja, want jongens zijn robots x]

Ja,die kunnen echt doenof nieks hen iets uitmaakt

misschien, ligt eraan
ik ben zelf namelijk een tikkeltje jongens achtig en ze lopen teminste niet over elk dingentje te zaniken bijv:

-met gym: jongen gooit keihard bal in me gezicht, deed super pijn; ik riep keihard GVD en ging toen verder. Er was dus een meisje en die kreeg een bal tegen haar scheenbeen van een jongen, het deed ppijn dus ging ze zich helemaal aanstellen en scène schoppen, dan vind ik dus dat je gewoon ff je pijn bij je moet houden en door moet gaan want die jongen deed het toch niet xpres?

• ook met gym:
    ik kreeg keihard hockeybal tegen me duim, en ga gewoon door met superpijn. komt er later zo’n ander meisje die ook een bal tegen haar duim krijgt, toen moest meteen het hele spel stoppen om dat ze pijn had en iedereen dat moest weten…

ik vind dat jongens soms best hun gevoelens moeten kunnen tonen, als het maar niet te aanstellerig wordt.

ja, ik vind het makkelijker voor mezelf.
dan snap je waarom hij chagerijnig doet.
en je wil diegene ook helpen als er iets is.
en als hij zegt dat er niks is, en hij wel raar doet
dan kan je hem niet helpen. en dat is dan wel lastig

@grasmaaierkoe nou dat noem ik niet aanstellen, die meiden hebben waarschijnlijk een lagere pijngrijns en zij kunnen niet “rustig” verdergaan. Ik heb ook wel eens dingen tegen me aan gekregen met gym en soms kan je gewoon niet rustig verdergaan.

helumaal mee eens! alleen denk ik dat jongens toch liever niet laten weten wat er scheeld op een of andere manier

@RiskyBusiness

ja maar het waren wel de meiden die zich altijd aanstellen en die altijd zo doen dus dan geloof je het op een gegeven moment gewoon niet meer dat het écht pijn doet, en ook andere meisjes uit m’n klas vonden dat ze zich aanstelden

ik denk dat ze niet bedoeld als ze pijn hebben met gym maar of zeje leuk vinden … dat soortdingen.
maar sommige jongens wel ja…

@grasmaaierkoe Oh, dat is dan weer een ander verhaal haha. Ik snap nu wel wat je bedoelt. :slightly_smiling_face:

Ja, dat is schattig. En dan weetje tenminste wat een jongen écht denkt en voelt.
Toen mijn vriendje ging huilen toen het even uit was, wist ik dat hij van wat hij had gedaan spijt had, en dat hij het echt niet zo bedoelde! (:
hijhadhetuitgemaaktoverdetelefoon

ik val niet snel te overtuigen maar dit is wel een goede reden.
ik lijk helemaal niet op een jongen maar als meisje ga ik geen scene spelen voor pijn , alleen kunnen jongens soms te weinig gevoelens tonen!

Nu de vraag is ; waarom niet?:face_with_raised_eyebrow:?

Ja over liefde zijn ze een hele ramp , alé er zijn 3 verschillende jongens
de eerste soort is erg bekend ; de players
de tweede soort zijn diegene die niets durven of gewoon niet weten wat ze willen en de derde soort zijn keepers

omdat dat niet stoer is
veel jongens gedragen zich zo om aan andere jongens te laten zien dat ze stoer zijn en geen mietje

in één woord gezegd ; hun ego…

Sommige wel. Andere niet.

Shocking.