Jongens en drinken

Hee iedereen,

Ff een nogal random vraag(weet eigenlijk ook niet of ie wel in dit topic thuishoort :cold_sweat:): maar ik zie dat jongens van rond m’n leeftijd allemaal bier enzo drinken, is het voor jongens ook een afknapper als een meisje het gwn houdt bij een colaatje?

Ik drink heel soms wat, maar nooit om dronken te worden. En om me heen zie ik dat het heel normaal is om dronken te worden maar daar doe ik nooit aan mee. Ik kan vaak wel los komen zonder dat daar alcohol aan te pas komt.

Eigenlijk drinkt zowat iedereen om me heen wel eens wat, maar ik heb daar zelf niet zo’n behoefte aan en was benieuwd of dat een dealbreaker is voor jongens. Niet dat ik dan wel veel zou gaan drinken hoor, dat is mijn eigen zaak daar heeft zo’n jongen niks over te zeggen. :wink:

Maar ben toch wel benieuwd!

Precies dit!

Ik drink zelf ook geen alcohol en krijg er nooit iets over te horen. Niemand kijkt er echt van op. Het kan wel dat sommige jongens vinden dat je ook alcohol moet drinken, die mensen heb je er altijd wel tussen zitten haha. Het verschilt dus heel erg per persoon.

De enige jongens die dat een afknapper zouden vinden, zijn niet de jongens waarmee je een relatie wilt :wink: . Over het algemeen is dat absoluut geen probleem, in tegendeel zelfs!

Hier ben ik het mee eens. Als een jongen niet kan accepteren dat jij niet zo van drinken houdt, dan is het niet de juiste jongen voor jou.

Als dat een afknapper zou zijn voor jongens, als een meisje alleen maar een colaatje drinkt… zou je dan meer alcohol gaan drinken?

Ik ben van mening dat je je nooit moet laten leiden door wat ‘de rest’ doet en vooral trouw aan jezelf moet blijven en dicht bij wat jij zelf wilt.

De jongens die dat een afknapper vinden, en vinden dat jij meer zou moeten drinken, moet je niet eens om je heen willen hebben.

Wees trots op jezelf. Jouw prins komt wel.

Als een jongen jou alleen leuk vindt als je alcohol drinkt, is het een sukkel. Dus gewoon je colaatjes blijven drinken hoor :slightly_smiling_face:

Ik vind dat je het zelf moet weten. Jouw vriendje/crush moet je accepteren zoals je bent. En als een jongen vind dat je te “netjes” bent maakt dat helemaal niks uit. Ik heb liever dat er een jongen over me praat dat ik “te netjes” ben, dan dat ik als een lompe dronken meid sta te dansen op tafel.

Als een jongen het een afknapper vind als jij een cola ipv alcohol drinkt, dan moet je je gaan afvragen of hij wel iemand is met wie jij een relatie zou willen.

Volgens mij vinden veel jongens dronken meisjes juist irritant, vooral als ze vaak dronken zijn.

Ik zou het eerder een afknapper vinden als mensen afknappen op wat je drinkt. :’) Dus eens met MORIARTY.

Mijn beste vriendin en ik drinken ook echt nauwelijks met stappen en jongens kijken ons af en toe raar aan of we krijgen een domme opmerking, soms zijn ze beledigd als we dan geen drankje van hun willen aannemen. Maar ik denk dat het de meeste jongens over het algemeen niet veel uitmaakt, behalve die die uit zijn op makkelijke zatte meisjes haha.

Ik ben 22 en ik ben recent nog afgewezen omdat ik geen alcohol drink. Ik voelde me echt persoonlijk benadeeld. Alsof alcohol mijn karakter bepaalt. Maar ik weet nu wel beter dat het eigenlijk van de ander die je afwijst omdat je niet drinkt vooral heel laf is. En dat je met zo iemand inderdaad niet een relatie moet willen. Dikke doei! Zijn gemis niet het mijne! :beer:

Ik ben bijna 26 en kan soms mijn boekje te buiten gaan met drank, maar drugs heb ik nooit aangeraakt. Ik vind het pijnlijk als vrienden me uitlachen als ik vertel dat ik nooit een vorm van drugs heb gebruikt. Sukkels

Een jongen die het een afknapper vindt als ik geen alcohol drink, is mijn aandacht al niet waard.

Ik drink zo af en toe wat, maar dan ook nooit voldoende om dronken van te worden. Ik heb de behoefte niet om dronken te worden en zie ook de lol er niet van in.

Onlangs was ik op een feest waar jongens mij vertelden dat ze het juist vervelend vonden als meisjes dronken worden omdat ze dan vaak irritant worden (was daar dus ook het geval).

Gewoon colaatjes blijven bestellen als jij je daar goed/beter bij voelt.

Jongens vinden het over het algemeen niet erg volgensmij, er zijn natuurlijk ook uitzonderingen. Ik denk dat een jongen liever een meisje heeft dat niet drinkt dan eentje die elk weekeind dronken in de kroeg hangt.

Wow, veel reacties. Bedankt! :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: