Jongens doorschuiven.

Je kent het vast wel; Jij en je vriendin vinden dezelfde jongen leuk.
Dat heb ik zelf dus best vaak. Maar ik schuif de jongen dan altijd door naar mn vriendin. Ik vind/vond dat normaal omdat het mn i[/i] vriendin is enz. Meestal was het dan ook zo dat ze uiteindelijk ook met die jongen kreeg omdat ik hem i[/i] voor haar links liet liggen.
Maar ik heb de laatste tijd het id dat ik het te vaak doe, en dat ik mezelf te kort schiet op deze manier. Maar tegelijkertijd ben ik bang dat als ik tegen mn vriendin zeg; Hé, deze is van mij, jij krijgt ze altijd al. dat ze dan onwijs boos op me word ofzo.

Dus;
Wat moet ik doen?
En hebben jullie dit ook wel eens?
Andere tips zijn ook handig.

xx

‘Flirt’ gewoon allebei en laat de jongen beslissen.

ik zou de jongen laten kiezen
en misschien op een subtiele manier tegen je vriendin zeggen dat jij ook wel eens wat met een jongen wil beginnen die jullie allebei leuk vinden. Misschien heeft ze zelf ook wel door dat zij ze altijd krijgt en dan snapt ze je wel. Ik denk niet dat ze daar boos om zou kunnen worden

ja laat de jongen kiezen!
misschien wou hij jou altijd wel liever dan haar.
Maar ja, je kent jongens, ze nemen wat ze kunnen krijgen , dus als jij 'm negeert , neemt hij gwn de andere.
ga er de volgende keer gewoon helemaal voor!
Een jongen veroveren is individueel. In de liefde moet je egoïstisch zijn.

Wow het is een levend wezen, geen kledingstuk.

Eerlijk tegen je vriendin zeggen . Je maakt toch geen ruzie met je bff alleen om een jongen ?

Nice gezegd

Zei je nou echt ‘doorschuiven’? ¬¬

Doorschuiven?
Je bent toch niet aan 't sjoelen?
Suprise : Het zijn levende wezens :slightly_smiling_face:!

Ik zou dit verhaal gewoon aan haar uitleggen, dat je ook een keer een jongen wilt omdat je vind dat je jezelf te kort doet. Een echte vriendin begrijpt dat :slightly_smiling_face:

Hoe wil je dan dat ik het noem? Door paasen, doorgeven, overgeven.
-.-’’

Een jongen is een mannelijk persoon, of in het bijzonder een kind.

Gewoon uitleggen? Er is toch geen regel dat zij alle jongens krijgt ofzo

Zeg tegen je vriendin dat je eerder de jongens links liet liggen voor haar,
maar dat je nu ook wel eens een jongen wilt zegmaar :wink:
als ze je vriendin is begrijpt ze het vastwel

Haha idd

vinden jullie zoveel jongens leuk dan? ga gewoon voor de leukste die jullie allebei al hebben gezien, maar je (duh) dus het leukst vond.
kan zij de niewue hebben en zijn jullie allebei blij

Ik en een vriendin doen altijd wedstrijdje xD