Jongens die naar je kijken

Misschien een beetje een vreemd onderwerp
Maar ik wil het toch even kwijt

Ik word er gewoon gek van als jongens (meestal van rond mijn leeftijd) naar me kijken
Gewoon als je ergens loopt of in de bus of trein zit
Ik weet dan niet waar ik moet kijken
En ben meestal bang dat ze over me gaan praten ofzo
Ik ben al onzeker, maar zulke kleine dingen maken me nog meer onzeker
Elke keer ben ik dan weer aan het denken
Wat vinden ze van me?
Ben ik wel mooi?

Hoe gaan jullie met dit om?
En als jongens zo naar je kijken vinden ze je dan juist raar of lelijk ofzo?
Beetje onzinnig dit, maar ik irriteer me er al zolang aan

Ik denk niet dat een jongen naar je kijkt en dan denkt dat je lelijk bent. Vaak kijken jongens naar iets wat ze mooi vinden. Zie het maar als compliment.
En stel dat het niet zo is; wat dan nog? Jij bent er toch niet om het hen naar de zin te maken? Jij bent er niet om mooi voor hen te wezen.

Waarschijnlijk ben je gewoon een aantrekkelijk meisje :’) Wees er maar blij mee.

Maak je niet druk om wat mensen die je random ziet van je denken, je ziet ze toch niet terug.

Waarschijnlijk kijken er ook meisjes naar je. En waarschijnlijk is het 7/10 keer onbewust en denken mensen er niet bij na en zullen ze dus ook niks over je denken

Waarschijnlijk vinden ze je in ieder geval interessant, maar grote kans dat ze je mooi/knap vinden!

Dat gezegd hebbende, ik ga meestal heel uitgebreid terugstaren en dan kijken ze meestal vanzelf weg. Het hebben van het ‘resting bitchface’ probleem helpt waarschijnlijk, lol :’)

Ik zit soms ook echt onbewust mensen aan te staren. Dus vat het niet al te persoonlijk op. Misschien ben je wel woest aantrekkelijk en kijken ze daarom? :’’)