Jongens die je van top tot teen bekijken.

Wat me vandaag op viel is dat een jongen echt even naar je kijkt, dan naar de kleding die je aan hebt en dan weer naar jou, terwijl ik een normale kledingstijl heb . Enig idee waarom jongens dit doen?!

oke daar ga ik eens op letten

geen idee. interesse ofzo?

volgens mij letten jongens dus echt wel op kleding!!
mijntus zegt elke keer : oo wat heb je nu weer voor kleding aan wat leuk blabla.
Maargoed meestal kijken ze alleen naar ogen togh ofzo?
zal er ook is op letten
x

ik voel me dan altijd zo onzeker, als jongens dat doen… naja eigenlijk alleen als knappe/ populaire jongens dat doen zegmaar,
hebben jullie dan ook?

vraag anders in dat ene topic met die jongens?
Weet niet eig. let dara nooit zo op.

ik denk eerder dat ze naar de vormen ónder je kleding kijken, haha.
daar erger ik me niet aan, want ik doe het zelf ook bij jongens duss.

Gewoon intresse denk ik, van mij mogen ze.

Ik wou dat ik een jongen was, gewoon een dag een jongen was… haha.

Dat is interesse, of ze je hun type vinden of niet. Ik heb er geen problemen mee, als het maar bij kijken blijft.

Hahaha lijkt me geweldig, voor 1 dag dan, ik wil weten wat er in hun kop om gaat!! (:

Ik heb meestal dat meisjes dat doen, met zo’n blik van ‘ik ben toch beter’.
Oke, hier heb je niks aan.

ik doe dat altijd als ik ruzie met iemand heb, niemand kan daartegen xD
maar ontopic: wij doen dat toch ook bij jongens? maakt mij niks uit, je doet je kleren toch aan om ermee gezien te worden? anders kan je net zo goed naakt gaan lopen.

jongens zijn nou eenmaal jongens
die doen dat wel vaker
vandaag ook ik was ergens zwemmen en ik voel dan echt al die ogen gewoon in mn rug prikken of dat een jongen langs loopt en dan nog een keer achterom kijkt
denk ik echt jezus he, je ziet toch dat mn vriendje er naast zit dus geen interesse heb in jou:P

Ja, en als ze dat doen dan dan lach ik diep van binnen…
:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ook ja. x’d

Als ze naar beneden kijken… weet je zeker dat ze wel naar je kleren kijken xD?

ik heb meestal ook als ik bij een stoplicht staat dat er dan van die mannetjes in witte of zwarte busjes je helemaal bekijken
zo irritant soms <_<

had je een kort rokje aan, of een strakke skinny? wanneer jongens zo helemaal naar je kijken is het:
a. ze denken: Hmmmm dat meisje ziet er lekker uit, lekker figuurtje (je weet wel hoe jongens denken xD )
b. ze denken: wat voor kleren heeft dat meisje aan? positief of negatief kan dat natuurlijk zijn.

maar het ergste vind ik als meisjes naar je kijken, dan voel ik me altijd zo onzeker :grimacing:

als ik op de fiets zit, met een donkere zonnebril denken ze dat ik niet naar ze kijk. dus ze gaan mijn ogen zoeken, ik mijn zonnebril [ vinden ze toch niet ] en stiekem bekijk ik hun…