Jongens die je leuk vind: Hoe benader je die?

Las op een ander forum dat veel meisjes hiermee moeite hebben, ikzelf ook!
dus hier kun je tips/vragen kwijt, met dank aan E_kid!!
Let the party started! :sex:

Lekker gek: Hey, ik vindt je wel een mooie jongen. Zou ik misschien je nummer mogen?

Haha dat doe ik eigenlijk helemaal niet, als ik iemand pas leer kennen kan ik pas op hem vallen, totaal niet om uiterlijk dus.

nou
als ik em ergens zie?
dan ga ik eerst staren, en steeds ‘stiekem’ zijn kant op. en als hij het doorheeft, overgaan op lief lachen.
dan komt hij vanzelf naar je toe.

msn ? of op hyves toevoegen

Ikzelf heb ook dat probleem, namelijk: ik wil dus een leuke jongen beter leren kennen, maar
1. Hij heeft alleen, voor zover ik weet, een ‘‘lycos’’ account, dat kan je niet toevoegen op MSN (of wel O_o?);
2. Hij heeft wel hyves, maar de laatste keer dat hij daarop was, was in februari dit jaar, dus dat kan nog wel even duren (ik had al een uitnodiging daarvoor verstuurd).
3. Het lijkt me raar om ineens zomaar uit het niets ‘‘hallo’’ te zeggen tegen iemand die je niet kent, zeker in mijn geval, want ik ben zo verlegen als wat.

Zelf is hij wel een stille jongen en hij loopt wel vaak alleen door de school, maar serieus: ik durf mijn eigen klasgenoten niet eens gedag te zeggen (sommige dan). Heeft iemand tips of ideeën om met hem in contact te komen n__n? Alvast héél erg bedankt!

Haha tegen ze aan lopen.
Al 2x succes gehad :]

ik word meestal eerst maatjes enz
en dan later zeg ik het pas
en dan zie ik het wel.
zo heb ik al 4 keer gescoort :wink:

tsjaa, nogal dom maareh:
als hij naar mij kijkt (nouja langsheen kijkt) lachen (niet té overdreven).
soms komen de jongens gwn ff bij ons bij de groep zitten en dan gwn lekker kletsen jezelf zijn en ook afentoe wat vragen aan díé jongen (niet te opdringerig maar gwn gezellig) en ja dan begint die jongen je vaak wel gwn aardig te vinden niet meteen al leuk maar het is een begin denk ik alytijd maar:P :S

Hahahaha goed idee :’)

Beetje naar hem kijken, kijkt die terug aanblijven kijken en lief lachen en dan wegkijken. Dichter naar hem toe lopen en dan kijken en weer lief lachen, en dan op hem afstappen. Is bij mij een succes, de jongens vonden het heel spontaan van me dat ik op hen afstapte

Ja zo ver kom ik meestal ook nog wel,
maar… als je op ze afstapt, WAT zeg je dan precies?
Serieus ik klap bij knappe jongens altijd dicht terwijl ik bij andere jongens helemaal geen problemen heb om een leuk gesprek ofzo te voeren (daarom vallen ook altijd de sukkels op mij -zucht-)

HELP PLEASE :stuck_out_tongue:

Ik vindt een jongen uit myn klas al echt heel lang leuk,
maar ik heb echt zo’n voorgevoel dat hy my helemaal niet leuk vindt !

Ik durf hem niet te vertellen (mailen, msnen ; in het echt durf ik het sowieso niet) dat ik hem leuk vindt.
Ik ben dus bang dat hy my helemaal niet leuk vindt, & dan schaam ik me ofzo. & als hy me dan niet leuk vindt, ben ik ook bang dat hy het aan iedereen doorverteld ! Ö niet dat ik dat meteen van hem verwacht ofzo, maar ALS ; dan schaam ik me nog meer dood ! :s
Ik wordt echt helemaal gek, alleen al van mezelf ! xD

dat is inderdaad moeilijk ,
ik heb zo half hetzelfde,…
alleen vandaag ineens ging het snel … (naja xD snel ?? :stuck_out_tongue: )
ik heb de halve dag naast um gezeten , en hij geeft me elke keer een knuffel terug :grinning:
heb zelf 2 of 3 keer op zijn schoot gezeten en toen hield die mijn heup vast :stuck_out_tongue: (A)

en hij heeft hooikoords , dus ik zei voor de grap, ahh kusje derop ??
nou die heeft ie dus ehct gehad ook xD
op zijn wang :wink:
vond ie leuk hoor xD hij lache …
maar ik weet niet of hij mij ook leuk vind ,…
hij knuffelt n.l. met nog wel meer meisjes enzo…

iemand iedeen hoe ik het nog meer maar wel “subtiel” kan overbrengen zegmaar ?? …
Xx

oogcontact, en dan opbouwen…
een paar keer hoi ofzo zeggen. en een keer een gesprek aangaan!

Ik heb precies hetzelfde als SuperGirlx! Nouja niet helemaaal, hij zit niet meer bij me in de klas.

De ene keer begroet hij me heel vrolijk, de andere keer doet hij weer heel koel tegen me.
Op msn superleuke gesprekken, in het echt komt hij haast nooit naar me toe, behalve op speciale dagen (sportdag bijv.)

We waren eerst vrienden, toen lang geen contact gehad. Ik heb het idee dat hij het weet, ben net terug van school en een paar jongens uit mijn klas en hijzelf stonden me de hele tijd aan te gapen.

Ben een beetje radeloos.

:thinking:

was het maar altijd zo
ik ben nu al superlang verliefd op n gast,
hij weet het, ik weet datie me wel ziet zitte,
en toch, durf ik m ni aanspreke
looptie voorbij, met als op z’n hoofd geschreve spreek mij aan!!!
(ni echt) klap ik weer toe :woman_facepalming:

dan moet je lief lachen en ‘hey’ zeggen.
bekijk hem van top tot teen en maak een compliment? ;d

ik vind nu ook een jongen leuk enzo :flushed:
hij zit soms wel alleen en in de pauze ook wel met z’n vrienden maar als ie alleen zit denk ik wel ik wil een keer naar hem toe gaan maar iets houdt me tegen :woman_facepalming: iemand tips voor mij? :cold_sweat:
xxx.

Eerst durfde ik dit zelf ook niet zo… maar eigenlijk moet je het gewoon 1x doorzetten en dan gaat het daarna al veel makkelijker om ze aan te gaan spreken… dit heb ik zelf ook gedaan… Okee… het is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, Maartoch… Ik had het zo gedaan…

-Eerst toegevoegd op hyves.
-Daarna krabblen + MSN toevoegen
-Hoi zeggen op school (of ergens anders)

Ik vond het eerst wel heel eng… maar ik zweer het… doe je het… en het lukt… dan geeft het echt een kick! xD haha,
Later bleek BTW dat ik die jongen toch niet echt heel leeuk vond en nu zijn we gewoon hele goede vrienden. En misschien kan je anders kijk of je Connecties kan vinden ^^ Bijvoorbeeld vrienden van hem die ook vrienden van jou zijn en zo viavia in contact komen met hem! Heb ik zelf nog nooit echt uitgeprobeerd, Maar het zou kunnen werken! En anders als je uitgaat hem een keer daar aanspreken, Want op een feest ofzo is dat natuurlijk DE perfecte gelegenheid! :wink:

SUC6 ermeee!