haai !
heben jullie dat ook wel eens, dat jongens je lelijk noemen?
ik word daar echt heel erg gekwetst door, kan ik iets tegen die jongens doen?
xxx
Ja, dat heb ik wel eens.
Nee ik geloof het niet, behalve negeren want als je iets terugdoet vinden ze het alleen maar leuk. En het kwetst idd heel erg, dus het enige wat je kunt doen is proberen om het niet te geloven of er met iemand over praten.
Negeren, en zo zijn jongens, onbenullig en hard terwijl ze zelf misschien ook wel niet eens knap zijn
NOOIT IETS VAN AAANTREKKEN DUH! Het zijn jongens sommige vinden je knap en andere vinden je lelijk. Smaken verschillen, er is geen standaard voor mooi of lelijk. Niemand is perfect qua uiterlijk, en het is ook 100 % onmogelijk dat alle jongens je knap vinden. Wij meiden vinden toch ook niet alle jongens knap? Er zijn 1032904294820 jongens op de wereld, geloof me er zitten echt wel genoeg jongens tussen die je knap vinden. ZOLANG JIJ JEZELF ACCEPTEERT EN MOOI VIND OP JE EIGEN MANIER maakt het niet uit welke jongen dan ook iets over je uiterlijk zegt. Want jij bent jij. Punt uit.
Haha, ja best vaak. :’) Al bedoelen ze het meestal als grapje, het klinkt niet leuk haha. Maar lekker laten kletsen, niets van aantrekken.
Hmm ik heb het één keer gehoord van een jongetje van 6 zelfs door hem was ik gekwetst, en diezelfde dag zeiden nog 2jongens dat ze me mooi vonden, maar dat dt kleintje mij lelijk noemde zit nogaltijd in mijn hoofd s:
Ik heb dat ook wel soms een hoor.
gwn niets van aan trekker, je bent wie je bent hoor
Jongens denken maar aan 2 dingen.
:P:P:P:P
Ik heb dat ook wel soms een hoor.
gwn niets van aan trekker, je bent wie je bent hoor
Jongens denken maar aan 2 dingen.
:P:P:P:P
TOPICTITEL MAG NIET IN HOOFDLETTERS, IK ZAL HET NU AANPASSEN
+ Verplaatst.
Niets van aantrekken. Jongens bedoelen het vaak als grapje of om stoer te doen tegenover vrienden. Gewoon kinderachtig gedrag!
Een jongen noemde mij ook een keer lelijk en beweerde dat hij dat wel mocht zeggen omdat ik toch een vriend had en me dan niet onzeker over mezelf hoefde te voelen en tegelijkertijd zat hij constant aan mij -.-
Wow, gelukkig nog nooit gehad, wel altijd bang dat ze dat denken. Ik zou mij dat ENORM aantrekken…
Jep, zeker wel eens gehad ja… Maar dan niet recht in m’n gezicht, maar meer dat ik het hoor dat ze dat achter m’n rug om hebben gezegd… Tja, ik probeer me er niets van aan te trekken maar dat doe ik zeker wel. Een jongen heeft ruim 2 jaar geleden tegen een vriendin van mij gezegd dat hij mij “niet zo knap” vond en ik denk er serieus nog dagelijks aan. Dat terwijl ik natuurlijk ben veranderd in 2 jaar (of dat nou negatief of positief) is, en die jongen een ENORME eikel bleek te zijn… Tja, ik ben nou eenmaal al vreselijk onzeker en het helpt niet als je hoort dat mensen dit soort dingen over je zeggen.
JA echt eg vaak. ik ben zelfs op school door een paar jongens de trap af geduwd omdat ik zei dat ze op moesten houden…
maa doen ben ik gescout en opeens was ik model en hadden ze niets meer te zeggen omdat ik in allemaal tijdschriften enzo sta!
REVENGE IS SO SWEET MUAHAHAHAHHAHA…
Maar het deed/doet wel heel erg veel pijn en heeft nogsteeds een deukje in mijn zelfvertrouwen achtergelaten…
Ja, een keer zei een jongen dat voor de grap. Volgens mij was het echt een grapje, maar het is soms wel heel lastig om te bepalen want in veel grapjes zit een kern van waarheid. Wat ik het meest erg vond is dat een goede vriendin van mij heel erg om hem moest lachen. Ik voelde me echt genaaid door haar. Nooit iets van gezegd, maar ik neem het haar stiekem nog wel kwalijk…
Stiekem wil ik wel eens een jongen zijn, en dan gewoon aan ieder meisje complimentjes geven.
Want djeez wat kunnen jongens toch onaardig zijn. Ik ben zelf ook meerdere malen lelijk genoemd. En dan kan je wel tegen jezelf zeggen ‘iedereen is mooi, van binnen en van buiten, hij meent het niet echt blablabla’, maar toch komt het hard aan. Want hij zegt het wél tegen jou en niet tegen dat andere superknappegetalenteerde meisje.
Ik heb het zelf nog nooit gehad eigenlijk…
Maar je moet je er echt niets van aantrekken! Alsof zij zo mooi zijn!
Helemaal mee eens.
Jongens zeggen dat heel vaak gewoon als ‘grapje’, ze denken dat het grappig is, en hebben niet door dat het iemand kan kwetsen. Als je het niet erg vind dat het een grapje is, ga er dan op in door te zeggen; ‘Jij ook.’ Als je er echt onzeker door wordt moet je dat ook zeggen, vooral als het iemand is die je best goed kent. Kijk even boos en zeg dan dat dat niet echt aardig is. (Klinkt dom, maar het werkt echt!)
Oke, nu ga ik even heel wijs klinken.
Vrouwen moeten vaak positieve dingen horen. Als wij iets negatiefs horen, geloven we het meteen, maar als we positieve dingen horen geloven we dit juist niet. Mannen zijn hier heel anders in. Als die iets horen, of het nou positief of negatief is, denken ze; oke. En dan gaat hun leven door. Wij vrouwen zijn eigenlijk gewoon dramatisch. Maargoed, probeer dus te luisteren naar de positieve dingen, en juist de negatieve dingen niet te geloven. Geloof me, hier word je echt een stuk vrolijker door!
Voor jongens is het vaak maar een grapje.