Jongens die hun wenkbrauwen epileren?

[i]Wat vind je ervan?

Ik persoonlijk vind het héél erg gay. :cold_sweat: [/i]

[i]Haha mijn vriendje zou zeggen: Waat n wief.

ja ik vind het ook gay.[/i]

Als ze wijvenwenkbrauwen ervan krijgen is het gay, maar als ze anders een doorlopende wenkbrauw hebben van 3 meter dik is het wel zo eh… prettig.

Ehh… verwijfd?
Ik ken iemand met bezems boven zn ogen. Echt. het loopt door en is zonder overdrijven ruim 2cm dik. Ik zou diegene dan wel weer graag een pincet geven. :’)

Mijn vriendje doet het, ik vind het prima, aangezien het anders zou doorlopen.

agree :ok_woman:

Het is wel een beetje gay, maar ik ken er ook echt wel die het nodig hebben. xD

Ik vind het oké als de jongen zelf zich hierdoor niet lekker in zijn vel voelt, maar dan moet hij het zó epileren dat het niet opvalt. Anders is het erg gay!

Ik trek altijd de haartjes tussen mn vriend wenkbrouwen weg. :tipping_hand_man: Heel romantisch.

Ik vind dat een jongen dat gewoon moet doen als het nodig is, ik vind mensen met 1 wenkbrouw echt een afknapper.:v

Sjonge lekker boeie
Ik vind dat altijd zo’n onzin, dat mannen geen aandacht mogen besteden aan hun uiterlijk. Als iemand zn hele voorhoofd vol met haar heeft zitten en er van af wilt magtie toch best zn wenkbrauwen epileren?
En even offtopic, ik vind het weer heel typisch voor deze site dat je het gelijk “gay” moet noemen. Niet alle homoseksuelen epileren hun wenkbrauwen, en niet alle kerels die hun wenkbrauwen epileren zijn homo. Generalisatie is hier een abnormaal veel voorkomend verschijnsel.

Doet mijn broertje… Hij is 13… :see_no_evil:

Hij vraagt me soms of ik het voor hem wil doen. Best gay, maar hijzelf is niet gay XD.

(OH en mijn broer ook! Ze zijn zo ijdel :stuck_out_tongue: )

hahaha ik ken ook iemand die het doet, maar als hij het niet doet dan heeftie van die haartjes ertussen wat dus ook niet mooi is

:'3 hahaha
maar je hebt wel gelijk

ik ben er niet kapot van
Maar als een jongen monobrauw heeft, dan mag hij het toch écht wel even doen van mij haha

Het is wel echt gay als het heel erg opvalt dat je je wenkbrauwen epileert als jongen. maar je hebt ook van die jongens ofzo die hebben echt super dikke en doorlopende wenkbrauwen wat er zo niet uit ziet, nou dan kunen ze het misschien wel beter een beetje epileren…

ik vind het suuuupergay
als ze doorlopende wenkbrauwen hebben en ze halen het middenstuk weg, nja oke dat kan ik snappen
maar in vorm epileren? no thanks xD

niet echt mannelijk, maar een monobrauw is erger.

wenkbrauwen zijn het belangrijkste in een gezicht
dus ook bij jongens
als een jongen dan lelijke wenkbrauwen heeft, vind ik 't niet zo gek hoor als ze epileren.
persoonlijk kan ik er niet tegen als ik dichtbij iemand sta en overal haartjes zie.
Kom op, jongens mogen zichzelf toch ook wel verzorgen :wink: