Jongens als vrienden, hoe doe je dat??

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag: hoe moet je tegen jongens doen die je gewoon als een vriend wil? :cold_sweat:
Ik vind dat best wel lastig, want ja wat vinden ze grappig enz.
Ik heb ook nog nooit vrienden gehad, alleen vriendinnen…
Hebben jullie tips?? :flushed:

Hetzelfde als hoe je je normaal gedraagt. Bij je vrienden zou je je normaal moeten kunnen gedragen.

Ik beschouw ze gewoon als normale wezens en doe vrijwel hetzelfde als tegen mijn vriendinnen.

Ik ga bijna enkel met jongens om maar ik heb weinig tips voor je eigenlijk. Voor mij voelt het juist natuurlijker om met jongens om te gaan dan met meisjes.
Waar ze iig over het algemeen niet van houden; gezeur, meisjesdrama.

Ben ik eigenlijk wel helemaal met je eens. Dat merk je vanzelf wel dus, het moet natuurlijk ook gewoon ‘klikken’.

je moet gewoon jezelf zijn!! en niet dingen aan jezelf veranderen voor iemand anders…

persoonlijk heb ik meer (jongens)vrienden als vriendinnen! ik vind dat heel veel meiden van een heel klein dingetje al een heel groot probleem maken. jongens zijn meestal wat makkelijker daarin. maarjaaa dat is mijn mening :slightly_smiling_face:

Ik doe gewoon zo tegen mijn jongensvrienden als ik ook tegen mijn vriendinnen doe, al zijn de gespreksonderwerpen meestal anders :’)
Mijn vriend vind het niet oke dat ik jongensvrienden heb, sommige mannen zijn zo bekrompen.

Ehm tsja, ik heb ook meer vrienden dan vriendinnen, en ik doe gewoon normaal haha. Ik kan juist bij mijn vrienden veel meer mezelf zijn.
En wat vinden ze grappig, tsja, zichzelf. Lach veel om hun grapjes en dan mogen ze je al snel wel haha.

Hoe je tegen jongens moet doen die je als vrienden wil? Gewoon net zoals je tegen je vriendinnen doet :slightly_smiling_face: vooral jezelf zijn!

Ja vooral jezelf zijn :slightly_smiling_face: Ik kan wel vrienden zijn met jongens maar niet hele hele goede vrienden die veel samen met z’n tweeën doen, dan vindt meestal bij mij toch de een de ander leuk en niet andersom.

Wat iedereen hier ook zegt. Wees jezelf en doe je vooral niet anders voor. Ik heb het idee dat jongens je al een stuk sneller accepteren om hoe je ‘gewoon’ bent dan meisjes.

Je doet inderdaad gewoon normaal tegen ze. Jullie hoeven niet eens dezelfde interesses te hebben, als je maar met diegene praat. Discussies zijn ook gesprekken. :’)

Poepgrappen leuk vinden is essentieel.

Zelfde als normaal. Alleen heeft het niet zoveel zin om over make up en kleding te praten en andere meisjes dingen gheheh

Dankjulliewel! Met jullie tips moet het wel lukken, denk ik :slightly_smiling_face:

Inderdaad, gewoon normaal blijven doen. :slightly_smiling_face:

Ik heb eigenlijk nooit mannelijke vrienden gehad, ik vind dat ergens best jammer eigenlijk. :’)