Jongens aanspreken met uitgaan

Ik heb gezocht of hier al een topic over was maar ik kon niks vinden!
Hoe spreek jij jongens aan met uitgaan? Wat zijn jouw tips en tricks als je in contact wil komen met iemand? :slightly_smiling_face:

dansen?

Ik spreek ze niet aan. Ik zoek oogcontact en als ze het dan niet de moeite waard vinden om mij aan te spreken, jammer dan. Ik heb geen zin om daarmee te beginnen. Onder andere inderdaad, omdat ik gewoon niet weet wat ik zeggen moet of misschien ook wel, omdat ik bang ben dat ze me afwijzen of dat ze een vriendin hebben of zo. Best stom, maar ik ben zo niet.

Ja dit heb ik dus ook. Maar ik wil graag met een jongen in contact komen en ik weet dat hij vrijgezel is maar ik weet echt niet hoe… Misschien inderdaad oogcontact zoeken, maar dat doen we wel vaker alleen dan durven we volgens mij allebei niet.

Geen idee, doe ik niet en nooit gedaan. Misschien gewoon kijken/glimlachen en hoi zeggen als ze terug kijken/lachen, vragen of hij hier vaker komt/waar hij vandaan komt oid?

eerst kijk je 'm en paar keer aan & lach je naar hem en dan dans je met hem :wink:
praten komt dan vanzelf

Gewoon als je langsloopt: heeeeyyy !
Dat doe ik altijd als mensen me aankijken, gewoon als ik langsloop heel overdreven : Heeeeuuyyy!!
ahaha en dan antwoorden ze wel terug. Als jij dan verder loopt komen ze heus wel naar je toe, want dan heb je hun aandacht te pakken.

Ik doe het eigenlijk helemaal zo bewust niet. Als een vriend of vriendin van me tijdens het uitgaan aan het praten is met een jongen… ga er dan bij staan praat mee. En als je de jongen niet kent…
‘Hej heb je een vuurtje/sigaretje voor me? (en als je niet rookt ‘…Het is niet voor mij, voor een vriend van me’
Daar heb ik al heeeel wat vrienden mee gemaakt :’)
En voor de rest dansen en beetje lachen, speels kijken en met je haar prutsen…
Ik denk persoonlijk wel dat veel jongens een orginele openingszin waarderen.

Ten laatste nog een tip die een vriend van me ooit gaf
‘Draag een décolté!’… Kies zelf maar wat je met die raad doet :wink:

hahaha dat doe ik ook altijd xd of mijn vinger opsteken weetjewel, niet je middelvinger XD maa als een ‘‘dude’’ ;p

Geef mij maar tips hoe je jongens overdag op straat aanspreekt die wel leuk zijn ;p

-beschouw dit maar als een upje^^-

^ Ja dat heb ik ook nodig.

Wel wat dachten jullie van
‘Hej sorry! Jongeman u heeft mijn telefoonnummer laten vallen!’ en dan geef je hen een briefje met je nummer
:grinning:

Of gewoon je stoute schoenen aantrekken en zeggen: ‘‘Wat gaan we doen!?’’ o.i.d. Of je vraagt gewoon ‘‘dansen?’’

Hahahahaha! Een vriendin van mij ging gekke bekken trekken. Ze zei: ‘’ ik heb niks te verliezen toch!?’’. Die jongen is nu haar vriendje =)

Ik hoef die aandacht niet van jongens.heb al een vriend

Als je al vaker oogcontact hebt kun je best een keer hoi tegen hem zeggen, hij heeft je duidelijk gezien en vind het vast alleen maar leuk als jij initiatief neemt :slightly_smiling_face:

Wat ik ooit een keer in een gekke bui heb gedaan bij iemand waar ik wel vaker oogcontact mee had is z’n hand pakken op het nummer Dromendans van Vincent. In dat nummer zit een stukje dat ie zingt: kom pak m’n hand lalalalalalalaaaa. En toen liep ik net langs hem toen die tekst voorbij kwam en pakte ik zijn hand vast :stuck_out_tongue:
Best gênant, want hij zei: waarom doe je dat en schrok een beetje. Maar toen ik zei van dat nummer moest ie wel om me lachen.
Uiteindelijk nooit meer echt oogcontact mee gehad, maar dat komt ook omdat ik hem daarna niet meer zoveel gezien heb, mede doordat ik niet meer zo vaak in die kroeg kwam.
Maar het was het proberen waard, heb mezelf weer eens overtroffen :stuck_out_tongue:

hahaha dit doe ik ook altijd, en soms als ik in een gekke bui ben ga ik ook nog wel eens zwaaien. Lachen en dansen werkt ook!

Oogcontact maken, dansen, beetje uitdagen …

Maarja ik verwacht niet echt dat ik tijdens het uitgaan “the love of my life” ga vinden. Eerder in een rustig kroegje, bij een bijbaantje, school ofzo.

oogcontact met hem en veel lachen en dansen

als de jongen je in de gaten blijven houden (oogcontact) kan je vanzelf naar hem toe gaan. Dan heeft hij de interesse wel en zal hij graag een gesprekje met je aangaan!

oogcontact, lachen, naar 'm kijken (niet stalkerig) en als hij ook naar jou kijkt en oogcontact zoekt naar hem toegaan. (volgens mij is het hier al gezegd) dan kun je beginnen met hé gezellig hier of hé ik ben … of hé hoeist? =)