Jongen.

een jongen uit me klas vertelde me vandaag dus op een rare manier dat ie op mij is. Hij is echt gek en ik vind hem hardstikke aardig !. het enige hij is bruin. Ik bedoel ik heb daar niets tegen. maar mijn vader wilt volgends mij geen bruine jongens. wat ik echt stom vind maar oke. ik moet vanavond dus eerst aan mijn moeder vertellen dat ik misschien met hem wil. Maar ik weet niet hoe?. Heeft iemand tips?.

Ik zou het gewoon doen. En mee naar huis nemen, ze kunnen hem moeilijk de deur wijzen als ze hem niet eens kennen.

Het is jou keuze, je pa kan zeggen wat ie wil, maar als jij iets met hem wil, dan kan hij daar weinig aan veranderen.

Eerlijk gezegd zou ik het niet aan mijn ouders vertellen, ik heb niet zo’n goede band met mijn ouders. Neem hem een paar x mee naar je huis/kamer, dan snappen ze vanzelf wel wat er aan de hand is dan. :’)

Als jij hem leuk vindt moet je het doen, het is jouw keuze. Zeg na een tijdje tegen je ouders “Willen jullie m’n vriend ontmoeten?”, en dan neem je hem gewoon mee zonder iets te zeggen over z’n huidskleur.

het is inderdaad jouw keuze, doe wat je wil! Neem hem eens mee naar huis en stel hem voor aan je ouders!

Als jij hem echt leuk vind waarom niet?

Mijn ouders zijn daar ook niet blij mee, als ik met zo iemand thuis kom. Maar achjaa, hun komen er pas achter als het al te laat is? lol

Jouw leven, jouw hart, jouw keuze.

Ik moet toch even kwijt dat ik denk dat je pa niet zozeer tegen ‘kleurlingen’ of überhaupt iemand met een afkomst is, maar meer dat hij bang is dat de persoon uit een ‘lagere sociale klasse’ komt. Als het gewoon een nette vent is lijkt me niet dat er een probleem hoeft te zijn. Als jij hem wil, ga er dan vooral voor! Je merkt vanzelf wel wat je pa ervan vindt en kunt hem altijd ongelijk bewijzen als nodig.

het is jou keus
wat ouders er van vinden dat weet je niet als je hem niet aan ze voorstelt
en later vraagt hoe ze het vonden en dan zal antwoord wel weten.