Jongen.

Hee,
Dit topic heb ik ook bij liefde&boys geplaatst, maar bijna niemand reageerde, dus probeer ik het ook hier :wink:
Nou hier komt het:
Mijn vriendin en ik hebben allebei een vraagje.
Ik: Ik vind een jongen al een tijdje leuk en ik heb hem op hyves en we hebben al een paar gesprekken gehad, we lachen ook naar elkaar en zeggen hoi tegen elkaar. Maar vinden jullie dat ik hem moet vragen om een keer wat te gaan doen? Want ik ben bang dat hij nee zegt, omdat we elkaar niet zo heel goed kennen. Maar hij heeft volgens mij geen msn. Dus dan kan ik niet op een andere manier hem beter leren kennen. Ik kan ook gewoon via school gesprekken met hem voeren, maar dan blijft het denk ik alleen via die ‘‘vriendschaps’’ gesprekken. Meestal zijn het trouwens korte gesprekken.
Mijn vriendin: Ze vind al een tijdje een jongen leuk. Ze weet niet of hij haar ook leuk vind, omdat hij haar eigenlijk niet eens kent. Maar hij kijkt wel. Moet ze hem op hyves toevoegen of niet? Ze twijfelt zo omdat ze al een keer eerder een jongen had toegevoegd, maar die deed meteen heel stom en reageerde heel flauw. Maar dat was gewoon een eikel ;p En die jongens kennen elkaar ook nog. Dus wat moet ze nou doen?
Bedankt voor het lezen van heeel dit verhaal!
xoxo
Ps: Als jullie vinden dat ik dat moet vragen, moet ik dat dan in het echt vragen of op hyves? Want als ik het in het echt vraag duurt het misschien wel even voordat ik weer de kans heb om met hem te praten :wink:

Ik zou het gewoon via hyves vragen Zo snel mogelijk in iedergeval; Laat hem niet lopen als je hem echt wil ga ervoor anders krijg je spijt;) ( Heb er ervaring mee)

2: ze kan proberen om hem toe te voegen doet hij dat niet dan is hij het niet waard;) ( er zijn zat andere jongens die het waard zijn) aleen omdat die ene jongen een eikel was betekent niet dat hij het is;) Nee heb je en ja kun je krijgen.

XxXxX

Dankjee :slightly_smiling_face: Maar zou hij dat niet laf vinden als ik dat via hyves vraag? xxx

Je ziet hem bijna niet en msn heeft hij niet. Dan iis de snelste manier via hyves. En waarom zou hij het laf vinden, want jullie spreken elkaar waarsgijnlijk niet vaak;) en als hij msn had was het waarsgijnlijk via msn gegaan…

XxX

Ja dat is waar :wink: Ik zie hem wel elke dag op school, maar ik heb niet vaak de kans om met hem te praten dusja…
xxx

Op school heb je kans dat hij stoer gaat doen met zijn vrienden :wink: En dan is het niet echt leuk want dan gaat hij dom doen Dusja…

XXxXx

Ja dat is waar :wink: Heel erg bedankt! Aub nog meningen van andere mensen? x

Jij moet hem gewoon een berichtje sturen om te vragen of jullie een keer gezellig wat gaan drinken ergens. En je vriendin uhm ja altijd lastig als ze het aandurft toch maar toevoegen/krabbelen ofzo of wachten op een kans dat ze hem een keer kan aanspreken ofzo?

Vraag of hij een keer met je naar de bioscoop wil (ik zou het doen in real life als hij alleen is), maar pas als je zelf ook het idee hebt dat hij je leuk vindt. Dus als hij vaak naar je kijkt, en heel geïnteresseerd is, vaak complimentjes geeft etc. En soms raken ze je ook aan (denk aan kietelen etc.)…

Thnx! :slightly_smiling_face: Nog andere mensen?

Ja, die hints ken ik wel. Alleen zó goed ken ik hem nu ook weer niet ;p Ik spreek hem misschien 2 x in de week ofzo als ik geluk heb. Maar ik kan er wel op letten of hij veel kijkt enz.
xx