Jongen

Ik werd vorig jaar ‘gekoppelt’ aan een jongen, dat was dus mislukt aangezien we allebei te verlegen waren om te praten. Daarna heb ik nog hem nog heel vaak gezien echt een jaar lang in dezelfde club hij keek altijd mijn kant op enzo, nou laatst dacht ik ik moet wat zeggen… maar ik wist niet wat. op gegeven moment stootte ik tegen hem aan maar dat ging wel prongelijk dus ik zei sorry ging ik tegen je aan? en hij zei heel droog neuh… toen dacht ik oke chagerijnig… ik weet niet wat ik moet doen maar hij is echt leuk heb hem ook al op msn toegevoegd maar hij accepteert me niet… moet ik het opgeven of?

Keertje hoi tegen hem zeggen en vragen hoe het met hem gaan? Gewoon praten over random dingen.

Jaa dat kan ik wel doen maar ik ben bang dat hij mij raar gaat vinden ofzo weetjewel… ik durf dat niet zo goed mss als ik wat meer alcohol op heb haha

Oke even off-topic, maar het lijkt me handig als er een algemeen “Wat moet ik nu doen?” topic komt.

OT: Alcohol zou ik niet doen, straks ga je raar doen. En als je niet met hem durft te praten, hoe kan het dan ooit wat worden? Ga gewoon stevig in je schoenen staan en praat met hem!

Een ding heb ik wel geleerd: als een jongen je leuk vindt, praat hij tegen je.
Niet accepteren op MSN is al een teken dat hij waarschijnlijk niet geïnteresseerd is.
Want MSN is juist ideaal voor verlegen mensen, je hoeft niets face-to-face te zeggen.
Ik wil je niet teleurstellen, maar dit is hoe ik er naar kijk naar aanleiding van jouw verhaal.
Probeer inderdaad nog een keer met hem te praten in die club en als hij er niet warm of koud van wordt, let him go.
Genoeg leuke jongens op deze wereld. :slightly_smiling_face:

Ik weet niet, hij klinkt niet heel erg geïnteresseerd als ik eerlijk ben maar je kan natuurlijk altijd een praatje met hem aanknopen. Daar hoef je namelijk ook niet meteen wat achter te zoeken…
Ik zou in ieder geval niet speciaal van te voren iets drinken. Dadelijk heb je net iets te veel op ofzo. En als je niet normaal met hem kan praten als je nuchter bent is het misschien sowieso niet zo’n goed idee.

Jaa… is ook niet zo slim
maar vind wel raar want eerst noemde hij mij een mooie meid
of hij is te verlegen… ik weet het niet of ik heb het zelf verpest ik had de kans om te praten…

Volgens mij is hij niet erg geïntresseerd.

jaa ik denk jammer genoeg ook niet dat hij heel erg geïnteresseerd is…
maar ja heb je zijn msn wel goed ingevuld enzo?
Als hij nog een keer zo droog en ongeïnteresseerd reageert, dan zal ik het maar laten. ookal is het heel moeilijk, er zijn tog wel genoeg andere :wink: