Jongen

een paar weken geleden ging mijn beste vriendin me aan een jongen koppelen, een vriend van een jongen die zij leuk vind. naja ze waren samen toen in de disco met ze 2en, hij stelde zich voor en ik ook. maar erna zei die dus helemaal niks… en ik durfde zegmaar ook niet. en nu hoor ik hele tijd op msn aan van jaa hij zag het wel zitten blabla en ik ga je koppelen (van me vriendin en die jongen die zij leuk vind)
naja gister ging ik dus weer na die disco en zag ik hem na maand of 2… en toen zag ik hem dus staan met een vriendin van mij, en ik voelde me echt kuwt toen ik hem zag staan met haar… terwijl hij niks van me is ofzo maar ik weet het niet, ik denk dat ik hem leuk vind.

maar kan je wel iemand leuk vinden waarmee je niet echt hebt gepraat?
en ik durf ook niet zn msn te vragen enzo…

lang verhaal

Ja je kunt iemand leuk vinden door de dingen die hij doet enzo maar volgens mij hebben ze het erin gewreven

hoe bedoel je?
ik hoor wel vaak zijn naam ja bij me vriendin en die vriend, maar ik had altijd zoiets van laaat me zelf beslissen maar eigenlijk is die best leuk. en nu hoor ik er wel minder van van dat koppelen trouwens!

en hij weet nog wie ik ben, want hij keek me wel paar keer aan.

Als je niet met hem hebt gepraat, denk ik niet dat hij je leuk vind. Ik denk dat je vriendin dat zei omdat zij met die andere jongen zit. Volgende keer moet je er gewoon iets meer werk van maken, stap op hem af.

nee ik denk ook niet dat hij mij leuk vind, maar ik weet dus niet of ik hem leuk vind, ik zie hem wel elke keer in die disco maar ik ken hem niet persoonlijk.

Ga dan gewoon eens met hem praten in die disco dan?

Haha! Dat begin lijkt zooo op mij en mijn vriend.
Een ex-vriendin van me en haar vriend probeerde mij aan jongens te koppelen. En op het laatste moment ging mijn vriend mee. We hebben echt geen woord uitgewisseld alleen gedag gezegd en drinken gevraagd etc.
Uiteindelijk heb ik gewoon zijn nummer geregeld van die vriend van hem en over 5 dagen hebben we een jaartje. :grinning:

Dus ik zou zeker gewoon msn/nummer vragen als je hem ziet zitten!