Jongen

Guys ik ben in de war…

Ik en mijn vriendinnen komen gezamelijk wel eens op een plek waar jongens ook komen, in een schuur zeg maar, waar we wat drinken etc. Ik was een tijd niet meer geweest en op gegeven moment wel weer (nieuwe jongens/meisjes) die dag dat ik er weer was sprak een jongen mij aan, hij vroeg of ik met hem mee wou wat gaan eten in een cafetaria en dat hij zou betalen. De afgelopen keren hebben we aantallen foto’s gemaakt etc en gelachen. Ik vraag me af of hij mij leuk vind? Iets in mij zegt van niet maar iets in mij zegt ook weer van wel, dit wordt deels ook versterkt door vrienden die steeds zeggen dat hij mij wel een leuke meid vind en dat die mij wel ziet zitten, maar laatst ging ik weer met hun chillen en nam hij meer afstand zeg maar… Maar deed wel weer drinken voor me pakken, dat soort vage dingetjes… Of bijvoorbeeld dat we in de cafetaria zaten met meer vrienden en dan appt hij een jongen via mijn mobiel wie met me praat… Heel vaag… Hij heeft daarnaast ook nooit een relatie gehad dus weet niet wat ik ervan moet verwachten aangezien ik ook wel wat begin te zien…

Dubbel topic.