Jongen

Hoi allemaal!
Ps, noa, lisa en ik hebben besloten allemaal een eigen account te nemen dus dit account is nu alleen van mij(sterre)

Hier mijn verhaal(:
Ik zag een tijdje geleden een jongen bij mij op school wel zitten. Hij is 17 en zit in de vierde. Ik probeerde steeds zoveel mogelijk naar hem te kijken enzo als ik hem zag maar hij leek niet geïnteresseerd en keek gewoon vooruit en niet naar mij. Nu had ik hem dus uit mn hoofd gezet omdat ik dacht dat het toch niks zou gaan worden.
Toen ik laatst naar mijn leraar ging om mijn cijfer te vragen zat hij daar ook in dat lokaal (met een paar andere, hij zit in de feestcommissie en ze hadden daar een “bespreking”)
Hij leek nu ineens wel maar me te kijken en toen ik terug keek bleef hij me ook aankijken. Sinds dat moment kijkt hij steeds als ik hem zie en komen we elkaar “toevallig” heel vaak tegen, alsof hij me opzoekt?
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken, is hij nu wel geïnteresseerd in me of juist niet?

Liefs sterre

Ga ervoor, praat met hem! Je zult het nooit weten als je het niet probeert, probeer het en kijk hoe het gaat :smiling_face_with_three_hearts:

ik zou met hem praten maar ik zou ook rekening houden met het fijt dat ik het me allemaal verbeeld (niet gemeen bedoeld hoor!) dus gewoon met hem praten en je beste kant showen :slightly_smiling_face: @liefsannoniem