jongen...

Heyy, er is een jongen die ik 3 jaar erg leuk vindt. Nu is het zo dat ik hem berichtjes heb gestuurd, totdat ik geblokkeerd werd, en elke les langs het lokaal liep met vriendinnen (hij zit 2 klassen hoger) Hij werd waarschijnlijk helemaal gek van mij. Ik snap zelf ook niet waarom ik dat allemaal gedaan heb! :flushed: Maar nu is dat al een tijdje geleden en ben ik daar allemaal mee gestopt. Alleen in de pauzes kijkt hij me heel vaak aan. Dus ik vraag me af: Waarom?? (ik denk dat hij me gewoon een sukkel vindt) En op dit moment zou ik het liefst zeggen dat het me spijt, maar ik weet nou niet of hij dat leuk vindt? Wat vinden jullie? :cold_sweat:

Greeetz, een verliefd meisje

Ik denk dat je het beste hem een (kort) berichtje kunt sturen met uitleg dat het je spijt. Wees niet opdringerig ofzo!! En dan is het afwachten wat hij antwoord…

misschien is zoiets wel beter ja, als je dat durft (zeggen dat het je spijt). Dat je het niet vervelend bedoelde ofzoiets

Ja indd. Niet te opdringerig doen. Anders heeft hij ook van ze is niet helemaal 100 zegmaar haha. Stuur bijv een klein berichtje met het spijt me en dat je het niet zo bedoelde. Succes !x

Geen bericht sturen, dan lijk je inderdaad een sukkel, sorry. Ga gewoon naar hem toe en zeg ‘Sorry dat ik zo irritant was, dat was niet de bedoeling’ , loop dan weg en stuur hem een weekje later een simpel berichtje met hey, verder niets. Als hij hier normaal op reageert of niet weet je het antwoord! :bowing_man:

Ik zou hem geen berichtje sturen dat het je spijt, waarschijnlijk is hij dat allang al weer vergeten. Gewoon een berichtje sturen en net doen of jullie elkaar niet kennen.

Dit is ook een goeie, als ie dan normaal reageert is er geen probleem toch