Om het kort te houden:
op de nacht van vrijdag-zaterdag zoende een jongen me (bij een feest in onze stad). Heel leuk, ik was helemaal happy. Hij vroeg of ik er morgen ook zou zijn. Hij ook vroeg om 2uur 's nachts om op msn te komen, ik zei nee want dan flippen mijn ouders en iedereen lag al te slapen. De volgende dag sprak ik hem een kwartier op msn, daarna zei hij opeens niks meer. In de avond smste ik dat ik toch vuurwerk ging kijken (feest in onze stad duurt 5 dagen lang). Ik kreeg geen antwoord. Rond 11 uur smste ik naar hem of hij me of hij me geen gedag kon zeggen. Weer geen antwoord. Toen was een vriend ingestort dus daar heb ik even buiten mee gezeten. Daarna ben ik mijn vriendinnen gaan zoeken, 20 minuten lang in mijn eentje die tent doorgelopen, geen pretje. 5 minuten voordat ik moest gaan vond ik ze. Een vriendin zei dat ze die jongen zag lopen met een gewone vriendin daar. Ik werd helemaal verdrietig want ik denk meteen het ergste van het ergste dus ik sms weer zonder na te denken: ‘Negeer je me of heb je mijn sms niet gelezen’. Dom natuurlijk, maar ik heb nog steeds geen antwoord. Echt zo raar, die avond van vrijdag op zaterdag had hij nog helemaal interesse en zei hij schatje tegen me en vroeg hij of ik de volgende dag kwam. Maar gisteravond heb ik bijna niets meer gehoord. Ik weet nu eigenlijk niet wat ik moet denken.
EDIT: Hij zegt net tegen me op msn dat hij mijn smsjes gelezen had maar zijn telefoon daarna uitviel. Hij begon net wel uit zichzelf meteen tegen me te praten toen ik online kwam.