Jongen zoent en negeert me daarna.

Om het kort te houden:
op de nacht van vrijdag-zaterdag zoende een jongen me (bij een feest in onze stad). Heel leuk, ik was helemaal happy. Hij vroeg of ik er morgen ook zou zijn. Hij ook vroeg om 2uur 's nachts om op msn te komen, ik zei nee want dan flippen mijn ouders en iedereen lag al te slapen. De volgende dag sprak ik hem een kwartier op msn, daarna zei hij opeens niks meer. In de avond smste ik dat ik toch vuurwerk ging kijken (feest in onze stad duurt 5 dagen lang). Ik kreeg geen antwoord. Rond 11 uur smste ik naar hem of hij me of hij me geen gedag kon zeggen. Weer geen antwoord. Toen was een vriend ingestort dus daar heb ik even buiten mee gezeten. Daarna ben ik mijn vriendinnen gaan zoeken, 20 minuten lang in mijn eentje die tent doorgelopen, geen pretje. 5 minuten voordat ik moest gaan vond ik ze. Een vriendin zei dat ze die jongen zag lopen met een gewone vriendin daar. Ik werd helemaal verdrietig want ik denk meteen het ergste van het ergste dus ik sms weer zonder na te denken: ‘Negeer je me of heb je mijn sms niet gelezen’. Dom natuurlijk, maar ik heb nog steeds geen antwoord. Echt zo raar, die avond van vrijdag op zaterdag had hij nog helemaal interesse en zei hij schatje tegen me en vroeg hij of ik de volgende dag kwam. Maar gisteravond heb ik bijna niets meer gehoord. Ik weet nu eigenlijk niet wat ik moet denken.

EDIT: Hij zegt net tegen me op msn dat hij mijn smsjes gelezen had maar zijn telefoon daarna uitviel. Hij begon net wel uit zichzelf meteen tegen me te praten toen ik online kwam.

Dit klinkt misschien heel gemeen en ik snap dat je het niet wilt horen, maar niet elke jongen bedoelt iets met zoenen. Dit hoeft in jouw geval natuurlijk niet zo te zijn, maar het kan wel.

Ik denk dat hij er idd niks me bedoelde en je gewoon een ‘one night kiss’ was. Kut maar helaas zijn er wel zulke jongens.

hij vindt je niet leuk. Ik zou er niet meer achter aan lopen als ik jou was, vergeet hem

Hij zegt net tegen me op msn dat hij mijn smsjes gelezen had maar zijn telefoon daarna uitviel. Hij begon net wel uit zichzelf meteen tegen me te praten toen ik online kwam.

Dit gedrag herken ik heel erg, ik ken zelf namelijk zo’n jongen. Iemand dat je doet geloven dat hij je leuk vindt, maar dan uit het niets niets van zich laat horen. En dan verzint hij smoesjes om het goed te maken, en meestal geloven we deze dan ook :slightly_smiling_face:

Ik denk dat je moet oppassen met deze jongen. Je kan natuurlijk nog contact houden om hem een beetje beter te leren kennen. Misschien blijkt hij toch niet zo slecht te zijn zoals ik het me inbeeld. Maar van de moment dat je beseft dat hij bad news is, verbreek het contact dan! Is misschien moeilijk maar hem vergeten als het te laat is, is zo veel moeilijker.

misschien dat je hiervan kan leren voor een volgende keer? niet zomaar met mensen zoenen want dan krijg je hoop terwijl de ander er niks mee bedoelt. probeer dit soort situaties vanaf nu te voorkomen.
ik denk niet dat hij je echt leuk vindt, lijkt een beetje alsof hij alleen wil praten ofzo als t hem uitkomt

Ik had dat ook voor, ik vond hem niet leuk ofzo, maar ik vond het echt rot dat onze goede vriendschap door een paar zoenen helemaal voorbij is.

Hij vroeg op msn wat ik vanavond deed, en ik zei dat ik misschien een vriendin zou vragen om weer naar dat feest te gaan, zei hij: doe het!.
Mijn vriendin zei dat ik door die sms (Negeer je me of had je mijn sms niet gelezen) hem claimde. Ik voel me nu zo dom eh.

-Dubbel

Misschien spreekt hij de waarheid over dat zijn mobiel uitviel en misschien niet. Ik weet het niet maar je moet niet achter hem aanlopen. Probeer gewoon veel tijd met je vrienden door te brengen en als hij wat van je wilt, ook nee kunnen zeggen. Zo laat je zien dat je wel onafhankelijk ben zegmaar.

Goed dat hij uit zichzelf tegen je is begonnen maar probeer je in het vervolg wel niet teveel op te dringen.

het klinkt op zich geloofwaardig, maar probeer je de volgende keer in te houden met smsjes. (:

ach ja dat zijn jongens geloof mij maar dit is echt niet de enige keer dat je dit zulkt meemaken

Het zou zomaar kunnen dat hij je wel een leuk meisje vind, maar dat verpest je inderdaad meteen door hem te gaan claimen.
laat hem gewoon lekker met rust, zet hem uit je hoofd en verwacht er verder niks van.
ze zeggen niet voor niks:
don’t try too hard, the best things happen when you least expect them to.

jongens zijn gemeen, ervaring $ een jonge wilde met me daten dus ik was maar gegeaan maar wilde eigenlijk niet want ik was nog niet over me ex heen , nogsteedsniet, en hij wilde zoenen maar ik wilde dat niet omdat ik dat niet eerlijk vond tegenover hem en ik dat nog niet kon en hij heeft niets meer van hem laten horen na die avond…

*dat nog nie kon vanwege me ex

Precies dit. Je zat wel heel dicht op hem met dat gesms. Dat kan eng overkomen, dat opdringerige gedrag. Negeren is dan vaak het resultaat.

Oké… gisteravond zag ik hem dus weer, of ja een vriendin smste dat ie voor haar stond, dus ik ging naar die vriendin toe, even later tikte die vriendin hem aan en zei iets, en toen begon hij tegen me te praten. Toen zij hij dat hij even drinken ging halen, maar ik moest gaan, dus ik liep achter hem aan en zei dat ik moest gaan. Hij vroeg of ik morgen nog kwam en zei; geef me een kus. Daarna ben ik gegaan en heb niet meer gesmst.

Heb je hem dan een kus gegeven ? En was dat wang/mond ?