jongen zoekt steeds toenadering

Hey girlz,

In oktober heb ik een jongen beter leren kennen die ik al kende. Het is niks met hem geworden en na een paar dagen dat ik hem dat heb verteld zocht een andere wildvreemde jongen toenadering. Ik vond het eerst wel fijn om zo af en toe te chatten op facebook maar toen begon het. Hij wou mijn nummer, ik vertelde hem dat ik daar nog niet klaar voor was. Hij wou weten waar ik woonde ik heb dat niet verteld en ik heb hem ook duidelijk gemaakt dat ik dit eigenlijk niet wou. In december hebben we voor het laatst gepraat en nu in eens zoekt hij weer contact met me op. Ik wil dit niet ik heb hem nog nooit in het echt ontmoet en word er eigenlijk wel een beetje bang van omdat hij best veel van me weet, gemeenschappelijke vrienden hebben die dingen onbewust verteld aan hem. Ik wil dit niet en als ik dat zeg word hij boos en begrijpt hij mij gewoon niet. Ik negeer hem gewoon en heb hem van facebook verwijdert maar steeds zoekt hij weer contact. Nee begrijpt hij niet en blokkeren heeft geen zin gehad want via via heeft hij mijn nummer dus gevonden. Wat moet ik hiermee mijn ouders zeggen gewoon negeren, en ook mijn vrienden zijn van mening dat ik hem beter kan negeren.

Je zou het sowieso tegen je ouders kunnen zeggen, maar het belangrijkste lijkt mij duidelijk aangeven dat je niets van hem moet en gewoon zijn nummer blokkeren op je telefoon :slightly_smiling_face:

Zijn nummer blokkeren, misschien inderdaad eerst nog eens duidelijk melden dat je niets van hem wilt, desnoods op een botte manier. Dan weet je, voor jezelf, ook zeker dat jij er alles aan hebt gedaan om zo duidelijk mogelijk te zijn.

^Hij is geblokkeert, heb hem nog gezegd dat ik niks met hem moet en dat praten geen nut heeft.