Jongen zit aan me

Hey meiden,

Ik zit nu in de eerste en had gelijk een goede vriend, hij was anders dan anders, hij was bijv. geen voetbalfreak, we kregen daarna een goede klik. Hij was best wel lelijk, maar aardig. Een keer vroeg hij aan mij of hij bij mij thuis huiswerk wilde maken. Ik vond het prima. Eenmaal bij mij thuis zegt hij dat hij dat hij geen huiswerk wilt maken, maar tv wil gaan kijken. Ik zeg van; “maar je wil toch huiswerk hier maken.” Toen ging hij me ineens kietelen, eerst op mijn shirt, daarna trok hij dat naar boven en ging hij op mijn blote buik kietelen. Zelf kon ik niks doen, wat ik ook deed, hij hield me stevig vast. Hij was iniedergeval heel ruw. Hierna probeerde hij mij te zoenen en wilde hij aan mijn borsten zitten. Hij zei; “ik vind je leuk, jij mij ook toch?” Ik zei op een nette manier nee, maar hij bleef doorgaan. Ik heb hem weggestuurd, maar de volgende dag stond hij weer voor mijn deur.

Ik ben hier erg van geschrokken en ik weet niet wat ik moet doen. Kunnen jullie me helpen?

Ps: de jongen is gelovig (islam) en toen ik daarvoor bij zijn huis was, deed hij geen vlieg kwaad. (Ik wil niet racistisch overkomen, want mijn stiefmoeder is zelf ook islamitisch, en ik hou heel erg veel van haar.)

Niet meer open doen en zeggen dat als hij nog eens aan je huis staat, dat je moeder zijn ouders belt. Dat zou ik in ieder geval zeker doen.

Hem negeren en iemand inlichten.

zoals hierboven wordt gezegd negeren en iemand inlichten,

waarschijnlijk heeft ie de verkeerde signalen gelezen (eigenlijk signalen gelezen die er helemaal niet waren)

Je kon het niet duidelijker gezegd hebben.

Succes meis, zulke rare dingen kunnen gebeuren.
Zet het maar van je af, het is niet jouw schuld als je dat mocht denken.

Je kon het niet duidelijker gezegd hebben. ;’)

Succes meis, zulke rare dingen kunnen gebeuren.
Zet het maar van je af, het is niet jouw schuld als je dat mocht denken.

Laat je niet zo behandelen door een jongen, als hij je weer aanraakt laat je zien dat je geen object bent :rage: . Door hem te slaan want hij had je bijna aangerand.