jongen wil mijn haar knippen.

Hoi ik ben cindy. ik heb en jongen in mijn klas zitten die mijn haar wil knippen. hij is erg leuk. ik heb blond haar to halverwegen mijn rug. wat moet ik doen?

zeg nee :wink:

Hoezo vraag je je dit af, man? Ligt eraan, toch? Wil je je haar lang of kort? XD

zeg nee, straks is het een grap. en ben je de volgende dag kaal.

hij is leuk. nou en? het gaat toch om je haar? wil je je haar laten verpesten door iemand die misschien helemaal niet kan knippen? ik denk dat je beter een ijsje met hem kunt gaan eten, en laat hem maar van je haar afblijven, dat is mijn advies.

dat maakt me niet zo veel uit.

Wat maakt het uit of hij leuk is, als hij misschien helemaal niet kan knippen? Ik zou het vast en zeker niet doen, als ik jou was.

je kan er een grap van maken.

“nee, ik vertrouw je niet XD maar om je te troosten gaan we samen een ijsje halen :slightly_smiling_face:

hij kan gelukkig wel knippen.

Hallo ik ben Marissa en als iemand in mijn haar knipt heeft hij een blauw oog.

Uhm, IS HIJ KAPPER? xD

Is dit serieus? Aangezien de reacties in dit topic je enige reacties op het forum zijn.
& hoe kan een jongen goed knippen, die bij je in de klas zit, als jij 15 bent?

Geen idee waar hij het geleerd heeft, hij heeft een keer een weddenschap met een klasgenoot gewonnen. zij zag er daarna leuk uit.

Waar slaat deze discussie nou weer op, laat die gast je haar knippen wat kan jou het schelen of mensen van girlscene je dat toelaten of niet en of de jongen leuk is ja of nee

*zucht*

goh ze luuhuuult
dit is haar eerste bericht op haar profiel

of ze lult niet
dan heb ik het fout

maar ik denk nog steeds
JE LUUUHUULT

en anders sorry

Wat een droge topic man. Lmao.
Een leuke jongen wilt je haar knippen, so what?
Voor dit soort crap hoef je geen topic te openen lutser.

Ja doe maar ofzo.
Wordt vast heeeeeeeeeel mooi

Alleen omdat die jongen leuk is?
Ga je gang, help jezelf de vernieling in.

Die jongen is echt gek! :grinning:

haha, en jij ook als je het doet.