Jongen wil geen praatjes, weet niet wat die wil

Hallo! Alvast bedankt voor het lezen.

Er is een jongen, en ik heb 2x met hem afgesproken en bij hem thuis film gekeken. Was heel erg gezellig en wel gezoend enzo. De laatste keer was vrijdagavond, en hij zei dat hij me wel leuk vond.

Nu had ik gister een festival waar die me voor mee had gevraagd, ik kon alleen hem. Hij vertelde vrijdag toen ik wegging dat hij niet wist hoe hij zich zou gedragen omdat er heel snel praatjes zijn, (als we zouden zoenen enzo). We hebben eigenlijk amper gepraat… Het was echt niet leuk. Nu appte hij vandaag ook niet, dus heb ik het maar gedaan. Heb verteld dat ik hem leuk vind, en hij vond mij ook wel leuk.

Dat was het enige. Wat denken jullie? Ik ben echt voor hem gevallen… Maar het voelt zo anders, en dat bevalt me niet :cold_sweat:

Liefs x

Praatjes zoals dat jullie daten? Dat zou niet erg moeten zijn tenzij hij je geheim wil houden. Ik zou met hem erover praten. Ik denk dat je moet vragen waar jullie precies staan. Wil hij je verder daten of wil hij een relatie etc. Jullie vinden elkaar beide leuk, dit is het punt waarop jullie een volgende stap kunnen nemen. Ik snap goed dat jij dit niet fijn vindt. Je verdiend het ook niet dat hij je zo links laat liggen als anderen er bij zijn. Dus praat met hem. Wees niet bang. :sob::muscle:

Dankje, dit waardeer ik echt. Ja praatjes dat we gezoend hebben denk ik dan… Ik vind het ook wat vaag. Maar ik wil niet zo moeilijk en bezitterig overkomen, vandaar dat ik er verder niet naar vraag.

Nouja, dus? Als je elkaar leuk vindt, maakt het toch niet uit dat men daarover praat?

Als jij hem echt leuk vind, zou ik hem eens goed aan de tand voelen hoe hij jullie verstandhouding ziet. Dan weet je maar waar je aan toe bent.

Ja daar heb je gelijk aan… @Estranged Vind het alleen ontzettend lastig, wil hem nu al niet meer kwijt

Ik snap hem ook wel weer een beetje, snap dat je er onzeker van word. Maar denk dat ie zelf ook nog even aan het idee moet wennen. Komt vast vanzelf! En als het na een tijdje nog steeds niet is vraag dan is waarom hij het niet wilt. Wantja praatjes… dus?

Geduld is een schone zaak, zullen we maar zeggen :cold_sweat: