jongen wil cammen..

LAATMAAR :slightly_smiling_face: t is al opgelost.

[i]gewoon zeggen ā€œnee geen zinā€
of
ā€œnee dat heb ik liever nietā€
of
ā€œnee ik vind dat niet nodigā€

als hij dat niet begrijpt ligt dat meer aan hem als aan jou,
en heeft verder praten met zo iemand ook geen zin lijkt me?![/i]

Nee is nee. Maar laat die uitnodiging die hij stuurt gewoon onbeantwoord en reageer er verder niet op als hij dat vraagt. Als het niet helpt zou ik hem gewoon fijn blokkeren.

niet doen, gewoon niet doen als je niet wilt, en laat hem lekker zeuren, nee is nee (A)

nee is nee.
als ie dat niet begrijpt is het een eikel.

Als je niet met hem wil cammen moet je dat ook niet doen, en hem dat zeggen. En als hij dan toch blijft doorzeuren moet je hem gewoon blokkeren, dan heb je lekker geen last meer van hem =)

misschien klinkt dit echt enorm stom maar ik ben dus bang dat hij niet meer tegen me praat als ik het niet doe… en dat vind ik dan wel echt heel erg klote…

dat is niet klote, want als hij zo’n goede vriend van je is dan begrijpt hij je echt wel en doet hij echt niet zo kinderachtig

Ja, maar als je het wel doet laat je dus gewoon zomaar over je heen lopen? Je moet niets doen tegen je wil in.

Als hij niet meer tegen je praat omdat je niet met hem wil cammen is hij echt een loser hoor. Dus gewoon je cam niet aanzetten en zeggen dat je daar geen zin in hebt.

wat een loser

als die jongen niet meer met je wilt praten omdat je niet wilt cammen dan is die jongen duidlijk niet geinteresseerd in je op een vriendschappelijke manier. hij wilt je dan gewoon of (naakt?) zien of hij wilt gewoon dingen weten over jouw vriendin (dus zijn ex vriendinnetje).
die jongen is dus sowieso overduidelijk om de verkeerde redenen in jou geinteresserd en jij vind dat stiekem wel leuk? als dit zo is dan begrijp ik je niet…
als ik 1 x nee had gezegt en hij was erover door gegaan dan had hij de volle laag van mij over zich heen gekregen en had ik hem geblokt en verwijderd. met zo’n jongen zal ik niet eens willen cammen/msnen/praten of uberhaubt willen kennen

je weet toch wel hoe je nee moet zeggen of niet dan. Ik snap echt niet wat daar lastig aan is.

blablabla belt je ā€˜accepteren’ ā€˜weigeren’ ← KLIK

Serieus, als hij niet meer tegen je zou praten alleen omdat je niet wil cammen moet je echt even nadenken wat je van hem vindt.

Al is er met cammen op zich niks mis, kan heel gezellig zijn, als je de goede jongens hebt die niet van alles van je verwachten :’)

wil je dan überhaupt praten met zo iemand?!

Zeg dat je webcam kapot is ofzo

Leuk dat je aandacht krijgt van een of andere loser en de ex van je vriendin.
So what dat hij dan niet meer met je wil praten als jij het niet doet?
Liever dat dan dat hij misbruik van je maakt, je dwingt je webcam aan te doen en rare dingen aan je gaat vragen. Komop, beetje zelfverzekerdheid :confused:

Gewoon de blok erop…hatseflats.
Zeggen dat je cam kapot is werkt niet want dat soort jongens zeuren toch wel door. Trouwens…vind die vriendin van je het niet heel vervelend dat jij contact hebt met haar ex?

wat een lozerske hahaha
sorry…

nee maar gewoon negeren. of als je het echt heel irritand vind, blokkeer

gewoon niet doen niet doen wat je niet wilt.