Hey girls…
Ik praat al een aantal weken met een jongen die ik ook in real al vaak heb gezien. Ik had een soort van iets met hem, niet vast maar ook niet dat er helemaal niks tussen ons was (vaag, ik weet het…). Gisteren ging ik uit, en hij was er ook. Hij gaf me een paar keer een kus. Maar ondertussen zag ik hem steeds met andere meisjes, hen ook kusjes geven. Ik was een beetje boos op hem, dat liet ik hem ook merken.
Hij zei dat het hem speet, dat het stom van hem was. Maar een uurtje later zag ik hem met een ander meisje zoenen… Ik zei tegen hem dat hij van me weg moest blijven, dat ik hem even niet wou zien. Ik liep weg…
Later kwam ik hem weer tegen, hij zat in zijn eentje. Hij riep me en ik was zo stom om naar hem toe te gaan… Hij zei dat hij zich misselijk voelde, dat hij moest overgeven (hij was niet dronken, hij drinkt niet ivm voetbalschool). Omdat ik als enige bij hem was, ben ik bij hem gebleven. En toen waren we dus alleen buiten, maar hij voelde zich weer beter. Toen heb ik dus met hem gezoend… Nou toen moest ik naar huis. Ik sprak hem vanochtend weer op WhatsApp. En ik snapte er niets van: hij zei dat hij zich niet meer kon herinneren dat ik met hem had gezoend?? Dus ik zei tegen hem dat ik er niks van snapte, hoe kon hij dat zo maar vergeten?
Nou heel tijd met hem gepraat, en weer goed gemaakt… Maar nu doet hij heel vaag, en ik weet niet meer wat ik moet doen, want ik vind hem leuk en ik weet nu écht niet of hij mij ook leuk vind… Kunnen jullie me alsjeblieft helpen??
Het spijt me voor het lange en misschien onduidelijke verhaal, maar ik ben het echt even helemaal kwijt nu…