Jongen & Vriendin..

Hee!
Ik vind een jongen leuk, N. Maar nu zegt hij net op msn dat hij mijn vriendin D wel leuk vindt. Niet dat hij helemaal verliefd op haar is, maar gewoon een leuk meisje, dat hij haar wel ziet zitten.
Hoe zouden jullie op D reageren als zij terug gaat flirten en met uitgaan de hele tijd met hem gaat praten terwijk ze weet dat ik hem leuk vindt en zij hem bijna niet kent? Want ze hebben elkaar 2 of 3 keer gezien geloof ik, omdat ik ze aan elkaar had voorgesteld… en ze hebben elkaar verder niet op msn.

Ik vind het echt moeilijk, aangezien hij niet van mij is en D dus vrij is om te doen wat ze wilt, maar ik zou het eigenlijk ook heel lullig vinden omdat er zoveel jongens zijn en ze kent hem verder toch niet, dus waarom zou ze dan net hem moeten inpikken?

Ik hoop dat jullie het verhaal begrijpen & me kunnen helpen! :slightly_smiling_face:

iemand? :angel:

Ik zou het een kut actie van haar vinden als ze voor hem gaat. Als jij hem leuk vindt hoort ze, als ze een échte vriendin is, hem niet in te pikken.

praat er met haar over en leg uit hoe je je voelt,ze zal het best begrijpen als jullie echte vriendinnen zijn

Goh aan de andere kant, als hij tegen jou zegt dat hij je vriendin leuk vindt, wil dat zeggen dat hij jou wrs niet ziet zitten…
Dus zou je je beter over hem zetten en mocht je vriendin hem ook leuk vinden is zij wel gelukkig…

bedankt voor jullie reacties!

Ik denk, dat je je vriendin er toch over moet spreken! Het is wel egoïstisch om te zeggen dat zij hem niet mag omdat jij hem al wilt. Maar dit is echt wel een lastige situatie O__o Gewoon met haar praten, en zien wat zij ervan vindt want jullie zijn nu eenmaal vrienden. Verder moet je gewoon je best blijven doen om samen te zijn met die jongen, geloof ik :slight_smile:
x Succes